قالب پرشین بلاگ


ترنّم نظر
فرهنگی،سیاسی،اجتماعی

روایت مرحوم عسگراولادی از بزرگ‌ترین تبهکاری فتنه‌گران

 


در پی درگذشت مبارز پرسابقه حاج‌حبیب‌الله عسگراولادی، نشریات زنجیره‌ای به عادت همیشگی خود به ترفند تحریف و مصادره به مطلوب درباره شخصیت این انقلابی پرسابقه روی آوردند.
نشریات فعال در فتنه روزهای گذشته با عکس‌های بزرگ و تیترهایی نظیر «جای خالی حبیب» و «تنها اصولگرا، اصولگرای تنها» (شرق)، «وداع با سیاستمدار حبیب» (آرمان)، «پدر و پیر موتلفه»، «شفافیت تحسین‌برانگیز»، «وصیت سیاسی یک مسلمان» و «مردی با روحیه عدالت‌طلبی» (اعتماد)، «مرد انصاف درگذشت» و «تقوای سیاسی عسگراولادی» (آفتاب یزد)، کوشیدند با مدد گرفتن از کسانی چون کرباسچی، رضا خاتمی، مرعشی، جوادی حصار، حضرتی، شکوری‌راد، هاشم صباغیان و... شخصیتی تحریف شده از این مجاهد باسابقه ترسیم و او را حامی برخی فعالان جا بزنند و این در حالی است که آن مرحوم اصل فتنه را آمریکایی و انگلیسی و اسرائیلی می‌دانست و مکررا از اصلاح‌طلبان خواست با این حرکت ضدانقلابی مرزبندی کنند؛ توقعی که هرگز برآورده نشد و بر قلم و ادبیات اعتراض‌آمیز مرحوم عسگراولادی جاری گشت.

آن مرحوم 10 آذر 1391 در چهارمین مجمع عمومی جبهه پیروان خط امام و رهبری اعلام کرد: «متاسفانه برخی گرفتار فتنه شده‌اند‌... شیطنت‌ بین‌المللی منتظر است تا ببیند، هاشمی، موسوی خوئینی‌ها و مشایی چه می‌گویند تا آنها را با درست کردن خطوه‌های شیطانی به سمت خود بکشاند و عده‌ای ناآگاه یا ضعیف‌الایمان را با خود همراه کند»....


ادامه مطلب
[ جمعه 17 آبان 1392برچسب:, ] [ 10:30 ] [ AdMiRaL ]

حرف آخر




گفت: نتانیاهو گفته است آمریکا نباید گزینه نظامی علیه ایران را از روی میز بردارد!
گفتم: چه غلط‌های زیادی!


گفت: آمریکا با آنهمه قمپز در کردن، در حمله به عراق و افغانستان زمین‌گیر شد و بعد از تهدید سوریه به حمله نظامی، دست به دامن روسیه شد تا واسطه شود و بهانه‌ای بتراشد که اوباما محترمانه از حمله منصرف شود.
گفتم: رژیم صهیونیستی هم در جنگ‌های 33 روزه و 22 روزه و 8 روزه سیلی محکمی خورد که هنوز صدای زوزه‌اش به گوش می‌رسد.


گفت: نتانیاهو گفته است قدرت آمریکا باید در همه مناقشات حرف آخر را بزند.
گفتم: نه این که تا حالا حرف آخر را زده است؟!... یارو می‌گفت؛ من همیشه در همه دعواها و درگیری‌ها حرف آخر را می‌زنم. پرسیدند چی میگی؟! گفت؛ با صدای بلند میگم غلط کردم!

[ پنج شنبه 16 آبان 1392برچسب:, ] [ 15:41 ] [ AdMiRaL ]

پیام‌گیر




گفت: قرار بود ظرف 100 روز، خبرهای خوشی درباره رفع مشکلات اقتصادی به مردم داده شود. پس چی شد؟!
گفتم: ظاهرا تعدادی از مدعیان اصلاحات که به درون دولت نفوذ کرده‌اند، به جای کمک به روحانی در حل مشکلات مردم، دنبال سازماندهی اصحاب فتنه در بدنه دولت هستند.


گفت: با این کارشان که دولت روحانی را در نگاه مردم تضعیف می‌کنند.
گفتم: خب! هدف اصلی اصحاب فتنه همین است.


گفت: پس جواب انتظارات مردم چه می‌شود؟!
گفتم: چه عرض کنم؟! به مردم وعده می‌دهند!... می‌گویند؛ شخصی به تقلید از مرحوم فردوسی در پیام‌گیر تلفن خود این پیام را ضبط کرده بود؛


نمی‌باشم امروز اندر سرای
که رسم ادب را بیارم به جای
به پیغامت ای دوست گویم جواب
چو فردا برآید بلند آفتاب!

[ پنج شنبه 9 آبان 1392برچسب:, ] [ 20:9 ] [ AdMiRaL ]

آیا شرمن شایستگی مذاکره با ایران را دارد؟

 

اهانت وندی شرمن به ایرانی‌هاآمریکا تایید می‌کند، داخلی‌ها تکذیب!


در حالی که مقامات آمریکایی سخن توهین‌آمیز وندی شرمن درباره ایرانی‌ها را نتوانستند انکار یا تکذیب نمایند برخی رسانه‌های داخلی می‌کوشند آن را صرفاً یک سوءتفاهم ناشی از ترجمه بد توصیف کنند!

ماجرا از جلسه «وندی شرمن» با کمیته روابط خارجی سنا آغاز شد. جلسه‌ای برای بررسی موضوع هسته‌ای ایران و مذاکرات هسته‌ای سناتورها از معاون وزیر خارجه آمریکا صرفاً درباره ایران می‌پرسند و او پاسخ می‌دهد. یکی از سؤال‌های سناتورها این است؛ چرا باید به روحانی اعتماد کنید؟ شرمن در جواب می‌گوید: من به کسانی که در این مذاکرات دور یک میز می‌نشینیم اعتماد نمی‌کنم. شرمن بلافاصله و بی‌هیچ وقفه‌ای اضافه می‌کند: ما می‌دانیم فریب و نیرنگ بخشی از «دی‌ان‌ای» است!
خب، کاملاً روشن است که جمله شرمن ناظر به ایرانی‌ها بوده آنهم در جلسه‌ای که موضوع آن برنامه هسته‌ای ایران می‌باشد.
حتی روزنامه آمریکایی لس‌آنجلس تایمز در انعکاس و بازتاب سخنان وندی شرمن به نقل از او می‌نویسد؛ فریب و نیرنگ قسمتی از DNA ایرانیان است!


ادامه مطلب
[ شنبه 4 آبان 1392برچسب:, ] [ 16:56 ] [ AdMiRaL ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.