قالب پرشین بلاگ


ترنّم نظر
فرهنگی،سیاسی،اجتماعی

ناخرسندی رئیس‌جمهور منتخب از برخورد طلبکارانه خاتمی



اظهارات از موضع بالای خاتمی مبنی بر معرفی وزیر ارشاد دولت خود به عنوان وزیر ارشاد دولت جدید با ناراحتی حجت‌الاسلام والمسلمین روحانی روبه‌رو شده است.


خاتمی اخیرا در جمع گروهی از سینماگران و در جواب اصغر فرهادی، احمد مسجدجامعی را به عنوان وزیر ارشاد معرفی کرده بود.
به گزارش مشرق، اطرافیان حسن روحانی از موضع‌گیری سیدمحمد خاتمی درباره وزیر ارشاد دولت یازدهم در دیدار با اصغر فرهادی به شدت ناراحت هستند و می‌گویند چرا باید خاتمی اعلام کند که احمد مسجدجامعی وزیر ارشاد خواهد بود. نزدیکان روحانی می‌گویند این‌گونه برخوردها اخلال در روند بررسی‌ها و تصمیم‌گیری‌ها به وجود آورده و علایم سهم‌خواهی افراد و گروه‌ها را آشکار می‌کند.
ظاهرا پس از اظهارات خاتمی بخت وزارت مسجدجامعی کاهش یافته چرا که این تلقی را به وجود آورده که معرفی و تحمیل مسجدجامعی توسط خاتمی صورت گرفته است. گفته می‌شود رئیس‌جمهور منتخب نیز از این جنس اظهارنظرها ابراز ناراحتی کرده است.


این گزارش همچنین حاکی است تلاش برخی چهره‌های نزدیک به فتنه برای حضور خاتمی در مراسم تنفیذ و تحلیف رئیس‌جمهور منتخب نقش بر آب شده است. این افراد می‌خواستند خاتمی را بدون عذرخواهی از فتنه 88 و اعتراف به دروغ بزرگ تقلب به صحنه سیاسی کشور بازگردانند این در حالی است که خاتمی هنوز مرزبندی خود را با فتنه اعلام نکرده است.
در راستای برخوردهای طلبکارانه فعالان جریان فتنه و افراطی‌گری با رئیس‌جمهور منتخب، سعید حجاریان نیز به مجله آسمان گفته که «روحانی باید بداند آرای او متعلق به خاتمی و هاشمی بوده است. روحانی باید بداند این رای‌ها از کجا آمده»!

[ یک شنبه 30 تير 1392برچسب:, ] [ 19:52 ] [ AdMiRaL ]

باید عذرخواهی کنیم که 290 مسافر ایرانی را کشتیم




اندیشکده آمریکایی امنیت ملی «ترومن» خواستار عذرخواهی واشنگتن از ایران به خاطر حمله به هواپیمای مسافربری ایران در سال 1367 شد.


تحلیلگر اندیشکده امنیت ملی ترومن تأکیدکرد: چه طور است که من، به عنوان یک شهروند آمریکایی، شروع کننده باشم؟ من متأسفم که کشورم 25 سال پیش مرتکب خطایی شد که به کشته شدن شهروندان بی‌گناه شش کشور، که بیش‌ترشان از ایران بودند، انجامید. من متأسفم که پیچیدگی‌های جنگ ایران و عراق به احتمال بسیار موجب شد روند اخلاقی و صحیح عذرخواهی رسمی آمریکا از ایران رخ ندهد و من متأسفم که سقوط پرواز 655 ایران‌ایر موجب شد تا آن چه که می‌توانست پس از روابط با عربستان سعودی مهم‌ترین روابط آمریکا در منطقه محسوب شود در سایه سرد و طولانی بدبینی فرو رود. من متأسفم که آمریکا مرتکب چنین خطایی شد و هنوز هم باید برای جبران آن تلاش کند.


ادامه مطلب
[ سه شنبه 25 تير 1392برچسب:, ] [ 15:43 ] [ AdMiRaL ]

عقل




گفت: عربستان و قطر و کویت و امارات 13 میلیارد دلار و آمریکا 2 میلیارد دلار به دولت کودتا در مصر کمک کرده‌اند.
گفتم: محمد مرسی و اخوان‌المسلمین در حمایت از عربستان و قطر و آمریکا خودشان را به آب و آتش زدند ولی عربستان حاضر نشد برای رفع مشکلات اقتصادی دولت مرسی 4 میلیارد دلار وام بدهد.


گفت: ارتش هم اعلام کرده است که اگر طرفداران مرسی به کاخ ریاست‌جمهوری نزدیک شوند آنها را به گلوله می‌بندد.
گفتم: محمد مرسی چند روز از سوی مخالفانش در کاخ ریاست‌جمهوری محاصره شده بود ولی ارتش برای دفاع از رئیس‌جمهور قانونی مصر هیچ اقدامی نکرد!


گفت: مرسی چوب اعتمادش به آمریکا را ‌خورد. حالا باید بعضی از چپ لیبرالی‌ها و بی‌خیال دموکرات‌های داخلی عبرت بگیرند که یک آمریکا می‌گویند و هزار تا آمریکا از لب و لوچه‌شان سرازیر می‌شود.
گفتم: آنها که اهل عبرت گرفتن نیستند! به یارو گفتند؛ دمر آب نخور! پرسید؛ چرا؟! گفتند؛ عقلت کم می‌شه! پرسید عقل چیه؟! گفتند؛ هیچی! اصلا با تو نبودیم. آبتو بخور!

 

[ سه شنبه 25 تير 1392برچسب:, ] [ 15:37 ] [ AdMiRaL ]

خاتمی هول شد به جای روحانی وزیر معرفی کرد!




به دنبال تعیین تکلیف فتنه‌گران برای وزارتخانه‌های کشور و اطلاعات و علوم، خاتمی نیز تکلیف وزارت ارشاد را معلوم کرد.
پیش از این نیز برخی عناصر فتنه‌گر فراری به همراه برخی عناصر داخلی برای وزارتخانه‌هایی مانند اطلاعات، کشور و علوم خط و نشان کشیده و با اشاره به حضور برخی دوستان خود در برخی کمیته‌های مشورتی خواستار روی کار آمدن کسانی شده بودند که با اصلاح‌طلبان و رویه عملکرد آنها در 16 سال گذشته هماهنگ باشند.
اکنون محمد خاتمی از عوامل فتنه 88 در جریان تماشای فیلم اصغر فرهادی می‌گوید وزیر ارشاد دولت یازدهم، احمد مسجدجامعی است.

 

او گفته که فرد مورد قبول برای وزارت ارشاد معلوم است و اسمش را نمی‌برم و نمی‌گویم اسمش آقای مسجد جامعی است.
پس از برکناری عطاءالله مهاجرانی از وزارت ارشاد، مسجد جامعی در دولت اصلاحات جانشین وی شد اما تندروی و ساختارشکنی در نشریات زنجیره‌ای تداوم پیدا کرد. نشریات زنجیره‌ای در دوره 8 ساله موسوم به اصلاحات، یکی از مراکز اصلی پمپاژ تشنج و فتنه‌گری بودند و نقش اصلی را در راه‌اندازی فتنه و آشوب تیر 1378 ایفا کردند. یک سال بعد رهبر معظم انقلاب از فعالیت پایگاه مطبوعاتی دشمن در کشور انتقاد کردند اما وزارت ارشاد دولت اصلاحات در آن دوره عملاً هیچ نقشی در سالم‌سازی عرصه رسانه‌ای نکرد بلکه خود از حامیان جریان آلوده به بیگانه بود.


ادامه مطلب
[ دو شنبه 24 تير 1392برچسب:, ] [ 9:52 ] [ AdMiRaL ]

یادآوری !




گفت: چه خبر؟!
گفتم: محمدرضا خاتمی گفته است وزیرکشور باید کسی باشد که بتواند انتخابات را آزاد برگزار کند و من در میان اصولگرایان کسی را نمی‌شناسم که این خصوصیت را داشته باشد!


گفت:یعنی در انتخابات سال 76 آقای خاتمی با تقلب رئیس‌جمهور شده بود؟!
گفتم: مرد حسابی! چرا راه دور می‌روی؟! همین انتخابات اخیر را هم اصولگرایان برگزار کردند، بنابراین مطابق نظر آقای محمدرضا خاتمی، آقای روحانی با تقلب رئیس‌جمهور شده است!


گفت: اتفاقا دوستان آقای محمدرضا خاتمی هم بارها به ایشان تذکر داده‌اند که زیاد حرف نزند.
گفتم: یارو به دوستش تلفن زد و گفت؛ یادت باشه که یادم بیاری که یادت بندازم که یادم بیاری که بهت یاد بدم؛ هیچوقت حرف نزنی!

[ یک شنبه 23 تير 1392برچسب:, ] [ 16:46 ] [ AdMiRaL ]

ابلیس




گفت: روزنامه «المصرالیوم» طی یادداشتی پته شیخ یوسف قرظاوی، مفتی سلفی و عامل قتل عام مردم مظلوم سوریه و عراق و لبنان و مصر را به شدت روی آب ریخته است.
گفتم: جنایات این مفتی حرف مفت‌زن آشکارتر از آن است که نیازی به افشاگری داشته باشد.


گفت: روزنامه المصرالیوم نوشته، این مفتی وهابی در حالی حزب‌الله لبنان را حزب شیطان می‌خواند که خودش دربست در اختیار شیطان قرار دارد و با صدور فتوایی «ائتلاف با ناتو» را واجب دانسته بود و...
گفتم: یارو ابلیس را خواب دید که چندین افسار در دستش است. پرسید؛ این افسارها برای چیست؟ ابلیس گفت؛ به گردن بندگان خدا می‌اندازم و آنها را به سوی خود می‌کشم، پرسید؛ افسار من کدامیک از آنهاست. ابلیس لبخندی زد و گفت؛ تو نیازی به افسار نداری، خودت دنبال من می‌دوی.

 

[ جمعه 21 تير 1392برچسب:, ] [ 11:10 ] [ AdMiRaL ]

جشن !




گفت: سايت ضد انقلابي «اخبار روز» با اشاره به مواضع رئيس جمهور منتخب، از خشنودي اصلاح‌طلبان و گروه‌هاي اپوزيسيون به خاطر انتخاب ايشان ابراز تعجب کرده است.
گفتم: چرا؟!


گفت: نوشته است روحاني به جمهوري اسلامي وفادار است و عليه جنبش سبز! (فتنه آمريکايي- اسرائيلي 88) هم موضع گرفته است و تا حالا هم حاضر نشده اصلاح‌طلبان را در سبد رأي خود سهيم کند.
گفتم: خب! که چي؟!


گفت: اخبار روز مي‌نويسد خوشحالي رژيم قابل درک است ولي رقص و پايکوبي اصلاح‌طلبان جاي تعجب دارد و معلوم نيست که آنها از کدام موضع روحاني ابراز خوشحالي مي‌کنند؟!
گفتم: يارو وارد يک مجلس جشن شده و در حالي که همراه بقيه کف مي‌زد و سوت مي‌کشيد شروع به خوردن و آشاميدن کرد. از او پرسيدند؛ جنابعالي را چه کسي دعوت کرده است؟ و يارو جواب داد؛ من از خانواده عروس هستم! گفتند؛ مرد حسابي! بزن به چاک! اينجا جشن تولد است، نه عروسي!

[ سه شنبه 18 تير 1392برچسب:, ] [ 15:12 ] [ AdMiRaL ]

ذوزنقه !




گفت: عضو یکی از گروه‌های مدعی اصلاحات می‌گوید «معنی اعتدال همان اصلاحات است بنابراین در انتخابات اخیر اصلاح‌طلبان پیروز شده‌اند.»
گفتم: ولی خود آقای روحانی می‌گوید شعار اعتدال به اصلاحات ربطی ندارد.


گفت: عضو این گروه می‌گوید تقسیم اصلاح‌طلبان به معتدل و افراطی یک انحراف است که اصولگرایان مطرح کرده‌اند.
گفتم: اصلاح‌طلبان افراطی را هم خود آقای روحانی مطرح کرده و در فتنه‌های 78 و 88 به شدت علیه آنها موضع گرفته است.


گفت: چه عرض کنم؟! مثل این که عضو این گروه خودش هم نمی‌داند که چه می‌گوید؟!
گفتم: گیج شده، حق هم داره! می‌گویند پرگار ضربه مغزی شده بود، به جای دایره، ذوزنقه می‌کشید!

[ دو شنبه 17 تير 1392برچسب:, ] [ 10:52 ] [ AdMiRaL ]

ديوانه




گفت: يکي از کاربران سايت صهيونيستي بالاترين برخي از فتنه‌گران داخلي را رفيق نيمه‌راه جنبش سبز (فتنه 88) ناميده است.
گفتم: چرا؟!


گفت: نوشته است، با شعار تقلب بسياري از حاميان را از کشور فراري داده و يا به زندان انداختيد ولي حالا خودتان با شرکت در انتخابات، از شعار تقلب عقب نشسته‌ايد.
گفتم: يارو از همسرش پرسيد، اگر من از دنيا بروم چه مي‌کني؟ همسرش گفت؛ خب! معلوم است، ديوانه مي‌شوم. پرسيد پس مطمئن باشم که بعد از من دوباره ازدواج نمي‌کني؟ و همسرش گفت؛ مي‌داني که به ديوانه اعتمادي نيست، ممکن است دست به هر کاري بزند!

[ یک شنبه 16 تير 1392برچسب:, ] [ 8:13 ] [ AdMiRaL ]

نتانياهو: منتخب جديد ايراني‌ها متاسفانه همسو با رهبري است




نخست‌وزير رژيم صهيونيستي گفت: متاسفانه نتيجه انتخابات ايران، امکان تغيير در بلندپروازي‌هاي اين کشور را فراهم نمي‌کند.
بنيامين نتانياهو در مصاحبه با سردبير واشنگتن‌پست گفت: انتخاب حسن روحاني زمينه‌ساز تغيير در فعاليت‌هاي هسته‌اي ايران نخواهد بود.


وي مي‌افزايد: «مشايي» و ساير نامزدهاي ديگر که متمايل به نزديکي با غرب و رژيم اسرائيل بودند از رقابت‌هاي انتخاباتي حذف شدند و نامزدي که حاکميت اجازه داده بود توانست در اين انتخابات شرکت کند. روحاني دقيقا مانند ديگر نامزدهاي مورد نظر قدرت حاکمه است که حاضر به همسويي با نگرش‌هاي رهبر هستند.


نتانياهو گفت: شوراي نگهبان صلاحيت صدها نامزد ديگر را رد کرد و نهايتا 8 تن از نامزدها در صحنه رقابت‌هاي انتخاباتي حضور يافتند. آنها حتي هاشمي رفسنجاني رئيس جمهور سابق و مشايي را از صحنه انتخابات کنار زدند و به جاي آنها روحاني را حفظ کردند. روحاني مشاور امنيت ملي ايران و مذاکره‌کننده هسته‌اي بوده است. او مبتکر يک دکترين است که خود نام آن را «مذاکره و تداوم غني‌سازي» گذاشته است.


نتانياهو تاکيد کرد: روحاني در کتابي که نوشته، گفته که ضمن مذاکره، ايران امکان تداوم غني‌سازي را خواهد داشت. اين دقيقا همان چيزي است که در سال 2004 اعلام کرده بود يعني زماني که ما با اروپايي‌ها در تهران مذاکره مي‌کرديم در اصفهان داشتيم بخشي از مرکز اصفهان را تجهيز مي‌کرديم. روحاني در ادامه اضافه کرده که «ما با برقراري فضاي آرامش توانستيم کارهاي اصفهان را به پايان برسانيم».

[ شنبه 15 تير 1392برچسب:, ] [ 21:23 ] [ AdMiRaL ]

شبکه




گفت: اين روزها، روزنامه‌هاي زنجيره‌اي و سايت‌هاي وابسته به مدعيان‌اصلاحات بيشترين فضاي رسانه‌اي خود را به انتشار مطالبي اختصاص داده‌اند که ثابت کند در انتخابات اخير اصلاح‌طلبان پيروز شده‌اند!
گفتم: ولي خود کانديداي پيروز بارها اعلام کرده که مديون هيچ حزب و گروه‌ و جناحي نيست.


گفت: چه عرض کنم؟!
گفتم: يعني شعور مردم را تا اين اندازه دستکم گرفته‌اند که تصور مي‌کنند با وجود تاکيد صريح و چندباره کانديداي پيروز، هنوز هم کساني پيدا مي‌شوند که ادعاي آنها را باور کنند؟!


گفت: شايد خيال مي‌کنند که مخاطبان و مراجعه‌کنندگان زيادي دارند!
گفتم: از يارو پرسيدند کداميک از شبکه‌هاي تلويزيوني را بيشتر مي‌پسندي؟ گفت؛ «شبکه حلزون»! را، چون وسطش فيلم و سريال پخش مي‌کنند.

[ چهار شنبه 12 تير 1392برچسب:, ] [ 9:13 ] [ AdMiRaL ]

اپوزيسيون از اين مستأصل‌تر پيدا مي‌شود؟!




«مگر سکولاريسم (جدايي دين از سياست) کف خواسته‌هاي اپوزيسيون نبود، پس چرا از يک آخوند حمايت کرديد!».


اين مطلب را شبکه صهيونيستي بالاترين خطاب به آن طيف از گروه‌هاي تندرو و اپوزيسيون نوشت با وجود دعوت يک سال گذشته به تحريم انتخابات، پس از مشاهده اوج‌گيري اشتياق عمومي نسبت به مشارکت در انتخابات، فيگور خود را عوض کرده و مدعي حمايت از حسن روحاني شده بودند. بالاترين دراين‌باره مي‌نويسد: نکته تأسف‌بار دعوت شما به شرکت در نمايش جمهوري اسلامي و دفاع از يک آخوند بود. چطور هم شعار دموکراسي سکولار مي‌دهيد و هم ادعاي حمايت از يک آخوند را داريد.


ادامه مطلب
[ سه شنبه 11 تير 1392برچسب:, ] [ 11:9 ] [ AdMiRaL ]

درخت !




گفت
: سايت صهيونيستي بالاترين خطاب به گروه‌هاي اپوزيسيون و اصحاب فتنه 88 نوشته است «مگر هدف اصلي جنبش سبز(!) سکولاريزم نبود؟ و مگر مقابله با رژيم ديني از شعارهاي اصلي ما نبود؟»
گفتم: بر منکرش لعنت! معلومه که بود. حالا منظورش چيه؟!


گفت
: نوشته، «پس چرا براي شرکت در انتخابات سر و دست شکستيد و در نهايت به يک روحاني رأي داديد که بارها وفاداري خود به رژيم را ثابت کرده و نمايندگي رهبري را در پست‌هاي حساس برعهده داشته است؟»
گفتم: از يارو پرسيدند، اگر سوار يک کشتي باشي و کشتي در وسط اقيانوس غرق شود، براي نجات خود چه مي‌کني؟ گفت؛ مي‌روم بالاي يک درخت! پرسيدند ولي وسط اقيانوس که درختي وجود ندارد! و يارو گفت؛ مردک فلان‌فلان شده مگه نمي‌فهمي که مجبورم؟!

[ دو شنبه 10 تير 1392برچسب:, ] [ 15:29 ] [ AdMiRaL ]

حساب




گفت: شبکه تلويزيوني «الجزيره» متعلق به امير قطر اعلام کرد که انتخابات رياست جمهوري در ايران غيردموکراتيک بوده است و خواستار رعايت دموکراسي در ايران شد!
گفتم: همين قطر فسقلي که پادشاه آن را انگليس تعيين مي‌کند و چند روز قبل سلطنت به روش موروثي به فرزند او واگذار شد؟!


گفت
: تازه، برخي از گروه‌هاي اپوزيسيون و سايت‌هاي وابسته به فتنه آمريکايي- اسرائيلي 88 انتقال قدرت از پادشاه به پسرش را آرام و قابل تقدير دانسته‌اند!
گفتم: چه عرض کنم؟! پس حتما حساب ما ضعيف است که هر جوري محاسبه مي‌کنيم نمي‌توانيم هيچکدام از آنها را آدم حساب کنيم!

 

[ یک شنبه 9 تير 1392برچسب:, ] [ 17:29 ] [ AdMiRaL ]

آمانو: با تغيير رئيس جمهور مطالبات ما از ايران تغيير نمي‌کند!




مدير کل آژانس بين‌المللي انرژي اتمي اذعان کرد که با روي کار آمدن رئيس جمهور و تيم مذاکره کننده جديد در ايران، مطالبات ما -‌بخوانيد درخواست‌هاي غيرقانوني- از اين کشور تغيير نخواهد کرد.
يوکيا آمانو، مدير کل آژانس بين‌المللي انرژي اتمي در گفت‌وگو با خبرگزاري «افه» اسپانيا درباره برنامه هسته‌اي ايران گفت: من خواستار گفت‌وگو بوده‌ام، اما در عين حال اين گفت‌وگو هدف نهايي نيست و بايد گفت‌وگويي سازنده باشد و نتايجي ملموس به بار آورد.


ادامه مطلب
[ شنبه 8 تير 1392برچسب:, ] [ 17:10 ] [ AdMiRaL ]

تير




گفت: روزنامه انگليسي فايننشال‌تايمز نوشته است؛ آمريکا و انگليس نبايد از رئيس جمهور جديد ايران انتظار همراهي داشته باشند.
گفتم: خب! راست ميگه، ديگه چي؟!


گفت: نوشته است؛ روحاني چه عملگرا باشد و چه نباشد، ايراني‌ها تسليم آمريکا نمي‌شوند.
گفتم: ديگه چي؟!


گفت: يک سايت ضد انقلاب هم با اشاره به تحليل فايننشال‌تايمز نوشته است، روحاني در مصاحبه خود، هم آمريکا را نااميد کرد و هم اصلاح‌طلبان را.
گفتم: بايد مدعيان اصلاحات اين بيت را خطاب به دکتر روحاني زمزمه کنند که؛


تير مژگان تو از عينک پشت
خورد به قلب بغلي، بنده رو کشت!

[ چهار شنبه 5 تير 1392برچسب:, ] [ 11:43 ] [ AdMiRaL ]

ده شاهي !




گفت: بالاخره مدعيان اصلاحات ناچار به اعتراف شدند که در پيروزي روحاني نقشي نداشته‌اند.
گفتم: اگر احساس مي‌کردند رأي دارند که عارف را مجبور به کناره‌گيري نمي‌کردند.


گفت
: روزنامه اعتماد نوشته است اگر 7 درصد رأي اصلاح‌طلبان نبود رأي روحاني به 7/50 درصد نمي‌رسيد. و نتيجه گرفته که بنابراين اصلاح‌طلبان در پيروزي او نقش داشته‌اند!
گفتم: يعني اعتراف کرده که مجموعه آراي مدعيان اصلاحات فقط 7 درصد است.


گفت: با اين حساب چرا خودشان را از روحاني طلبکار مي‌دانند؟!
گفتم: چه عرض کنم؟! يارو به حاکم شهر گفت؛ من و تو، هر دو فرزند آدم و حوا(عليهماالسلام) هستيم يعني با هم برادريم. حالا سهم مرا از بيت‌المال بده! حاکم ده‌شاهي جلوي طرف انداخت. يارو با عصبانيت پرسيد؛ همين؟! و حاکم گفت؛ هيس! اگر بقيه خواهر و برادران باخبر شوند همين ده‌شاهي هم به تو نمي‌رسد!

[ سه شنبه 4 تير 1392برچسب:, ] [ 11:58 ] [ AdMiRaL ]

اتوبوس




گفت: روزنامه زنجيره‌اي بهار از دکتر روحاني خواسته است در کابينه خود از اصلاح‌طلبان استفاده کند.
گفتم: مگر اصلاح‌طلبان چقدر راي داشته‌اند که حالا ادعاي شرکت در دولت را مي‌کنند؟ آنها اگر راي داشتند نامزد خودشان را وادار به انصراف نمي‌کردند.


گفت: تازه، مگر همين‌ها نبودند که مي‌گفتند روحاني نامزد ما نيست و بعد از انصراف عارف گفته بودند، به عنوان اعتراض راي سفيد مي‌دهند؟!
گفتم: چه عرض کنم؟! يارو بي‌بليت سوار اتوبوس شده بود، راننده گفت؛ بليت! و يارو گفت؛ من ايستگاه قبلي سوار شده بودم! راننده گفت؛ مرد حسابي! ما ايستگاه قبلي توقف نکرده بوديم و يارو با عصبانيت گفت؛ چرا توقف نکرديد، من مي‌خواستم سوار شوم!
 

[ یک شنبه 2 تير 1392برچسب:, ] [ 9:57 ] [ AdMiRaL ]

گلدون




گفت: یکی از سایت‌های ضد انقلاب خطاب به اصحاب فتنه نوشته است «باید حساب کنید که با شرکت در انتخابات چه به دست آوردید و چه از دست دادید»؟
گفتم: به این سایت ضد انقلابی چه ربطی داره؟!


گفت: نوشته است؛ مواضع روحانی که درباره برنامه هسته‌ای و قانون اساسی و رابطه با آمریکا، همان مواضع رژیم است نه مواضع شما.
گفتم: خب! دیگه چی؟!


گفت
: نوشته، شما با شرکت در انتخابات چیزی به دست نیاوردید ولی اعتراف کردید که شعارتان درباره تقلب در انتخابات 88 دروغ بوده و به رژیم حق دادید که شما را خائن بداند. پس چه گُلی به سر خود زده‌اید؟!
گفتم: چه عرض کنم؟! به یارو گفتند؛ این چه گلی بود به سر رفیقت زدی که نقش زمین شد؟ گفت؛ با گلدون زدم!

[ شنبه 1 تير 1392برچسب:, ] [ 14:23 ] [ AdMiRaL ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.