قالب پرشین بلاگ


ترنّم نظر
فرهنگی،سیاسی،اجتماعی

اغتشاشگران در دفتر عاليجناب سرخ‌پوش




يکي از عناصر آشوبگر بازداشتي نکات جالبي درباره مواضع متناقض محافل ضد انقلاب و از جمله خودش نسبت به هاشمي‌رفسنجاني بازگو کرد.


«فواد-ش» در نوشته اي که از سوي پايگاه گويانيوز منتشر شد، ضمن مرور خاطرات خود تصريح مي‌کند که در سال 72 هاشمي را عامل فقر و بدبختي مردم قلمداد مي‌کرد و در سال 76 خوشحال شده از اينکه دوران رياست هاشمي تمام شده است.


او ادامه مي‌دهد: زمستان سال 78 هاشمي کانديداي مجلس شده بود. با «سلطان علي پروين» عکس يادگاري مي‌انداخت. من هم پرسپوليسي دو آتيشه کلي فحش به علي پروين دادم که چرا با «عاليجناب سرخ‌پوش» عکس انداخته. هر روز روزنامه‌ها را در راه برگشت از مدرسه به خانه در اتوبوس مي‌خواندم. به حرفاي بچه‌هاي دبيرستاني گوش مي‌داديم. همه اکبر گنجي مي‌خواندند. مي‌گفتند بايد هاشمي راي نياورد. عاقبت همه هم بهش گفتند‌«آغاسي».


18 تير سال 1380 در سالگرد کوي دانشگاه تهران روبروي درب اصلي کوي شعار مي‌داديم:‌«عاليجناب سرخپوش ما همه گنجي شديم.» و هنوز هاشمي منفور بود. من اين صحنه‌ها را هيجان‌زده ثبت مي‌کردم در ذهنم.وي آنگاه به خطبه‌هاي هاشمي در نمازجمعه 26 تير 1388 اشاره مي‌کند و مي‌نويسد: آن روز شعار مي‌داديم هاشمي هاشمي سکوت کني خائني! من در عمرم نماز نخوانده بودم. آن روز هم نمازي نمادين خواندم با کفش و بدون وضو. آخر نماز هم با يک خانم جوان کنار دستم که نمي‌شناختم، دست دادم با خنده قبول باشيد گفتيم. تا ميدان ولي‌عصر رفتيم و آنجا صف ما را درهم شکستند، چشممان از گاز اشک‌آور خيس بود. اما در قلبمان خوشحال که هاشمي با ماست.
«فواد در ادامه با بيان اينکه در جريان اغتشاشات بازداشت شد، خبر مي‌دهد که چند روز پيش از ثبت‌نام هاشمي جزو شماري از روزنامه‌نگاران ]و برخي افراد بازداشت شده[ بوده که در محل مجمع تشخيص مصلحت نظام به ملاقات هاشمي رفته و با او ملاقات کرده است!
 

[ یک شنبه 29 ارديبهشت 1392برچسب:, ] [ 14:49 ] [ AdMiRaL ]

عيد قربان کجا بوديد ؟!

- در گلستان سعدي داستان مردي آمده است که به رسم علويان آن روزگار، گيسو به هم بافته بود تا «علوي» به نظر آيد و با قافله حجاز به شهر آمده بود که تصور شود از سفر حج بازمي‌گردد و شعري به نزد پادشاه برده و ادعا کرده بود که خود سروده است. اين همه ادعاي خلاف و لاف‌‌گزاف مي‌توانست براي او جايگاه برجسته‌اي دست و پا کند اما، دقت در سوابق او، چنين اجازه‌اي را نداد. سعدي مي‌گويد «يکي از نديمان پادشاه که آن سال از سفر دريا آمده بود گفت؛ او را عيد اضحي- عيد قربان- در بصره ديدم، حاجي چگونه تواند بود؟! و ديگري گفت؛ پدرش نصراني است، علوي چگونه باشد؟! و شعرش را به ديوان انوري يافتند»!...

 

3- آيا به اين نکته با اهميت توجه کرده‌ايد؟ اصحاب فتنه به شدت از اين که ماجراي آن خيانت آشکار بازگو شود، پرهيز دارند و در هيچيک از مصاحبه‌ها، مناظره‌ها و يا نوشته‌ها و سخنراني‌هاي خود حاضر به يادآوري آن ماجراي پلشت نيستند. چرا؟! تنها به اين علت که کمترين زمينه‌اي براي انکار آن خيانت بزرگ وجود ندارد. ائتلاف مدعيان اصلاحات با منافقين، بهايي‌ها، سلطنت‌طلب‌ها، مارکسيست‌ها، عبدالمالک ريگي‌ها و... قابل انکار است؟ شعار به نفع اسرائيل در روز قدس، شعار به نفع آمريکا در روز مبارزه با استکبار جهاني، پاره کردن تصوير مبارک حضرت امام(ره)، ادعاي تقلب در انتخابات، خط زدن روي قيد اسلام از جمهوري اسلامي ايران، آتش زدن مسجد، اهانت به ساحت مقدس حضرت اباعبدالله(ع) و... رخدادهايي نيست که يادآوري آن براي اصحاب فتنه امکان‌پذير باشد. دريافت کمک مالي از ملک عبدالله سعودي، ملاقات‌هاي پي‌درپي با جرج‌‌سوروس صهيونيست، ملاقات با راسموسن- فرمانده ناتو و نخست‌وزير پيشين دانمارک- که آشکارا از کاريکاتورهاي موهن عليه پيامبر اسلام(ص) حمايت کرده بود...
وقتي اصحاب فتنه قادر به انکار هيچيک از اين نمونه‌ها نيستند، بديهي است که از بازگويي و بازخواني آن نيز وحشت داشته باشند....


ادامه مطلب
[ شنبه 28 ارديبهشت 1392برچسب:, ] [ 10:8 ] [ AdMiRaL ]

عالیجناب گاف نقشه افراطیون برای هاشمی را لو داد


اکبر گنجی می‌گوید مایل است عالیجناب سرخپوش تبدیل به عالیجناب سبزپوش شود و این شدنی است.


وی مهره اجیر شده احزاب تندرو در دوره اصلاحات برای ترور شخصیت هاشمی با استفاده از عنوان عالیجناب سرخپوش قتل‌های زنجیره‌ای (سال 77 و 78) بود. او اکنون ضمن تحلیلی در وب‌سایت رادیو زمانه می‌نویسد: انتخابات فرصتی برای تبدیل عالیجناب سرخپوش به عالیجناب سبزپوش است. هاشمی در ساختن وضعیت فعلی نقش اساسی داشته و یکی از ارکان بوده است. هاشمی دهه 70، هاشمی دهه 60 نیست و هاشمی دهه 80 هم هاشمی دهه 70 نیست. او رفته رفته به حاشیه رانده شده است. انتخابات 92 هاشمی، انتخابات 88 موسوی است.


وی خواستار ساختن دو قطبی علیه حاکمیت جمهوری اسلامی و استفاده از هاشمی در این فضا شده و می‌نویسد: اگر این دو قطبی ساخته شود، هاشمی به طور طبیعی به درون آن رانده خواهد شد. در آن صورت باید دست به انتخابی سرنوشت‌ساز بزند. در جبهه حاکمیت یا مخالفان قرار گیرد. انتخابات 88، موسوی پیشین را موسوی سبزپوش کرد. انتخابات 92 نیز ممکن است هاشمی پیشین را سبزپوش کند. او اگر نخواهد گفتار و رفتارش را سبز کند، بازی را کاملاً باخته است. در این شرایط، مخالفان نیز باید بکوشند تا «عالیجناب سرخپوش» را به موسوی / کروبی دیگری، یعنی «عالیجناب سبزپوش» تبدیل کنند.


گنجی که در لو دادن برخی سناریوها مهارت دارد، با بیان اینکه آمریکایی‌ها می‌خواهند در قالب یک سناریو لغو تحریم‌ها را به تغییر رژیم در ایران مشروط کنند، مجدداً به ضرورت قربانی کردن هاشمی پرداخته و نوشت: هاشمی رفسنجانی [برای سبزها] بهانه‌ای بیش نیست. اگر بتوان او را به عالیجناب سبزپوش تبدیل کرد، گامی به پیش است. اگر چه ممکن است هزینه آن سرنوشتی چون سرنوشت منتظری، موسوی و کروبی باشد.
کیهان پیش از این بارها تصریح کرده که افراطیون مدعیان اصلاح‌طلبی 12 سال پس از انتقام سختی که از هاشمی گرفتند، مجدداً درصدد تسویه حساب با هاشمی هستند اما با این تفاوت که این بار با ژست منافقانه حمایت از هاشمی می‌خواهند او را قربانی مطامع خود کنند و هاشمی را درگیر بازی دو سر باخت سازند.

[ جمعه 27 ارديبهشت 1392برچسب:, ] [ 15:53 ] [ AdMiRaL ]

کار نيک !




گفت: آقاي هاشمي در بيانيه انتخاباتي خود وعده داده است که مي‌خواهد کشور را به شرايط 8 ساله دوران رياست جمهوري خود برگرداند!
گفتم: اين که «عقب‌گرد» و «ارتجاع» است... ايشان وعده پيشرفت داده بود!


گفت: مي‌گويد مردم از آن دوران خاطرات خوشي دارند!
گفتم: اگر از آن دوران خاطرات خوشي داشتند که از لج آن 8 سال با 20 ميليون راي به سراغ خاتمي نمي‌رفتند.


گفت: چه عرض کنم؟! مي‌خواهند دوباره مردم را گرفتار آن روزها کنند.
گفتم: مادري به فرزندش نصيحت مي‌کرد که هر روز يک کار نيک انجام بدهد، مثلا به پيرزني که مي‌خواهد از خيابان رد شود، کمک کند. بعدازظهر پسرش با لباس پاره‌پوره به خانه آمد. مادر با تعجب گفت؛ اين چه وضعي است؟ و پسر گفت؛ نصيحت شما را عمل کردم و پيرزني را به آن طرف خيابان بردم. مادر پرسيد؛ پس چرا لباست پاره شده است و پسر گفت؛ آخه نمي‌خواست برود، به زور بردمش اونور خيابون!

[ چهار شنبه 25 ارديبهشت 1392برچسب:, ] [ 9:37 ] [ AdMiRaL ]

دل ديگران



در سالروز شهادت حضرت امام هادي عليه‌السلام  احاديثي از آن امام بزرگوار ؛


* * *


* از کسي که بر او خشم گرفته‌اي، صفا و صميميت مخواه و از کسي که به او خيانت کرده‌اي وفا طلب مکن و از کسي که به او بدبين شده‌اي انتظار خيرخواهي نداشته باش چرا که دل ديگران براي تو همچون دل تو براي آنهاست.


* خشم به زيردستان از پستي است.


* نارضايتي پدر و مادر، روزي را کم مي‌کند و آدمي را به ذلت مي‌کشاند.


* جدال، دوستي قديمي را تباه مي‌کند و پيوند اعتماد را بر هم مي‌زند و کمترين نتيجه آن غلبه بر ديگري است که آن هم باعث جدايي است.


* هر که از خود راضي باشد، تعداد کساني که بر او خشم مي‌گيرند فراوان خواهد شد.

[ سه شنبه 24 ارديبهشت 1392برچسب:, ] [ 10:59 ] [ AdMiRaL ]

ماشاءالله‌،‌حزب‌الله...

 

2- بعد از ثبت‌نام آقاي هاشمي رفسنجاني به عنوان نامزد انتخابات رياست‌‌جمهوري يازدهم، که متأسفانه در قاب مشترک اصحاب فتنه و حلقه انحرافي صورت پذيرفت، رسانه‌ها و مقامات خارجي و دنباله‌هاي داخلي آنها در اقدامي هماهنگ و مانند دهها مورد مشابه ديگر، صدا به هلهله بلند کردند و صفحات اول روزنامه‌ها و خروجي سايت‌ها را از اين توهم انباشتند که چه نشسته‌ايد؟! کار نظام و انقلاب تمام شد! و حزب‌الله مي‌رود که خانه‌نشيني پيشه کند! و...

اين همه هياهو در حالي است که وقتي به صحنه نگاه مي‌کني به وضوح مي‌بيني که هيچ اتفاق تازه‌اي نيفتاده است. آمريکا به عنوان حامي رسماً اعلام شده ائتلاف فتنه و انحراف، همان آمريکاست که به قول هفته‌نامه «ويکلي استاندارد» تمامي رؤساي جمهور آمريکا از کارتر تا اوباما در يک نقطه با امام خميني(ره) به اشتراک نظر رسيده‌اند و آن، اين که «آمريکا هيچ غلطي نمي‌تواند بکند». مردم، همان مردم هستند که فتنه آمريکايي- اسرائيلي88 -جنگ احزاب- را علي‌رغم آنهمه برنامه‌ريزي بيروني و ائتلاف همه دشمنان داخلي و خارجي به ديوار بصيرت 9 دي کوبيدند. همان‌ها که بعد از آنهمه رجزخواني مشترک دشمنان بيروني و دروني، حماسه بي‌نظير 22 بهمن را آفريدند. همان مردمي که با وجود تحريم انتخابات مجلس نهم از سوي مدعيان اصلاحات، به مراتب بيشتر و گسترده‌تر از انتخابات‌هاي قبلي پاي صندوق‌هاي رأي آمدند و...

 

ب: و اما، اکنون به خبري اشاره مي‌کنيم که مي‌دانيم جناب هاشمي رفسنجاني مي‌تواند با تحقيق و بررسي دقيق از صحت آن اطمينان حاصل کند. تحقيق در اين زمينه براي ايشان دشوار نيست.
آقاي خاتمي بعد از اصرار آقاي هاشمي براي کانديدا شدن به چند تن از افراد بسيار نزديک خود مي‌گويد؛ آقاي رفسنجاني مي‌داند که شوراي نگهبان صلاحيت مرا رد مي‌کند و قصد دارد بعد از رد صلاحيت من، بدون آن که هزينه‌اي پرداخته باشد، آراي اصلاح‌طلبان را به صندوق کانديداي تحت فرمان خود منتقل کند. خاتمي مي‌گويد؛ نامزد مورد نظر او هم راي نمي‌آورد ولي شکست وي به حساب هاشمي نوشته نمي‌شود و هاشمي مي‌تواند کماکان منتقد شرايط کنوني باقي بماند بي آن که جايگاه خود را به راي مردم گذاشته باشد. در همين حال و هوا، جلسه‌اي در «...» تشکيل مي‌شود. در اين جلسه آقاي «م» پيشنهاد مي‌کند مي‌توانيم با اين توضيح- بخوانيد ترفند و توجيه- که خرابکاري‌هاي احمدي‌نژاد باعث رويگرداني مردم از ايشان شده است و فرصت براي نامزدي آقاي هاشمي فراهم است و... توافق هاشمي را براي کانديداتوري جلب کنيم و تاکيد مي‌کند که اگرچه آقاي هاشمي فاقد پايگاه مردمي است و شکست مي‌خورد ولي اين شکست به حساب اصلاح‌طلبان نوشته نمي‌شود، چرا که هيچکس هاشمي را اصلاح‌طلب نمي‌داند! و سابقه همراهي او با نظام را فراموش نمي‌کند. در پي همين تصميم است که از يکسو آقاي خاتمي روي نامزدي آقاي هاشمي اصرار مي‌ورزد و سخن «کاش هاشمي مي‌آمد» او در رسانه‌هاي داخلي و خارجي بازتاب گسترده داده مي‌شود و از سوي ديگر برخي از افراد مطرح در همين طيف ماموريت مي‌يابند که تاکيد ‌کنند هاشمي همان عاليجناب سرخپوش است!... و بدين ترتيب بار ديگر آقاي هاشمي به عنوان «پل» در اختيار مدعيان اصلاحات قرار مي‌گيرد. يعني همان‌ها که بيشترين اهانت‌ها را عليه وي روا‌داشته بودند و هرگز از آن همه اهانت و دشمني ابراز پشيماني نکرده و نمي‌کنند!


ادامه مطلب
[ دو شنبه 23 ارديبهشت 1392برچسب:, ] [ 15:11 ] [ AdMiRaL ]

تودهني مفسر قرآن به حلقه انحرافي




حجت‌الاسلام والمسلمين قرائتي درباره حلقه انحرافي و ادعاي دروغين ارتباط با امام زمان(عج) مطالب جالبي بيان کرد.
وي اخيرا ضمن حضور در برنامه تلويزيوني سمت خدا گفته است: مي‌گويند ما خودمان مستقيما با امام زمان رابطه داريم، يک آدم منحرفي است مي‌گويد من حکمم از امام زمان است. ادعاهايي مي‌کنند يک کساني را نايب امام زمان(عج)، مديريت امام زمان(عج)، نمي‌دانم نظارت امام زمان (عج) همچين خودشان را به امام زمان (عج) مي‌چسبانند... ميگيم آقا! شما تو حوض خانه خود شنا نکرده‌اي حالا ادعا مي‌کنيد در اقيانوس اطلس شيرجه مي‌روي؟!


قرائتي افزود: شما نسبت به مراجع موجود موضعت چه بود؟ چقدر تقليد کردي؟! اصلا مرجع شما چه کسي است؟! با نايب امام زمان چه کرديد که حالا با خودش... شما مگر گريه نمي‌کرديد که يا حجه‌ابن‌الحسن بيا طاغوت‌ها را زير و رو کن؟ بالاخره امام خميني(ره) آمد يک طاغوت را برداشت تو چقدر کمک امام(ره) کردي؟! که حالا مي‌گويي يا حجه‌ابن‌الحسن بيا همه طاغوت‌ها را از دم بردار امام خميني(ره) يک طاغوت را برداشت يا نه؟ شما در حذف يک طاغوت نقشت چه بود؟! چقدر سختي کشيدي؟... تو براي يک کار کوچک اقدام نکردي! اين ادعاهاي بيخودي‌ست؛ انحرافات است.


وي افزود: «يک دکتري هست رئيس دفتر يک کسي يه زماني بود الان نمي‌دانم! خيلي راجع به آن آقا حرف‌هاي رنگارنگ مي‌زدند من بعد زنگ زدم در مورد رئيس دفترش پرسيدم شما ايشان را که اينقدر مريدش هستي دو تا از کمالاتش را بگو چون من شناختي روي ايشان ندارم چون خيلي بعضي‌ها مي‌گويند خوب است و بعضي‌ها مي‌گويند بد است شما بگو، گفت ايشان زيارت عاشورايش ترک نمي‌شود، گفتم ديگه، گفت نماز شبش هم ترک نمي‌شود، گفتم خب عمه من هم اين کارها را مي‌کرد!!

[ یک شنبه 22 ارديبهشت 1392برچسب:, ] [ 18:21 ] [ AdMiRaL ]

کار امروز نيست چند ماه است به مرخصي رفته‌ايد!


اقدام دور از انتظار و غيرقانوني رئيس جمهور و برخي اعضاي دولت در همراهي با مشايي براي ثبت‌نام انتخاباتي، موجب تعجب ناظران سياسي و حقوقي شد.


رئيس جمهور ديروز به همراه وزير مسکن و آقايان بقايي و شيخ‌الاسلام و... مشايي را براي ثبت‌نام در دقايق آخر همراهي کرد و با او به ستاد انتخابات کشور آمد. احمدي‌نژاد در پاسخ سؤال خبرنگاران که آيا حضور شما در حمايت از مشايي اقدام غيرقانوني نيست، گفت: حضورم در کنار مشايي به دليل اينکه در مرخصي به سر مي‌برم تخلف انتخاباتي نيست.


احمدي‌نژاد گفت: سه روز روزه و چهار هزار صلوات نذر کرده‌ام و امروز به اينجا آمدم!!
اين در حالي است که احمدي‌نژاد ظرف 8-7 ماه گذشته، با بهانه و بي‌بهانه مشغول تبليغات غيرقانوني به نفع مشايي در همايش‌ها و سفرهاست و بعضاً اين رفت‌وآمدها اصلاً براي رجل سياسي ساختن از رئيس سابق سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري صورت گرفته است.


به عنوان مثال چند سفر استاني ماه‌هاي اخير احمدي‌نژاد عملاً به مراسم پرچم‌گرداني ميان وي و مشايي در انظار استقبال‌کنندگان کم شمار تبديل شده است. آنچه در اين ميان قابل تأمل است اينکه مردم رشيد شهرهاي مختلف (از جمله اصفهان، تبريز، رشت و...) نيز با درک همين مطلب، به سفرهاي منحرف شده از هدف اصلي سفرهاي استاني بي‌رغبت شده و کمترين استقبال را نشان داده‌اند که تصاوير منتشره از ورزشگاه‌هاي محل استقبال، سند اين ادعاست. به همين دليل هم طراحان اين سفرهاي تبليغاتي غيرقانوني مجبور شدند محل مراسم استقبال را از ورزشگاه‌هايي که گنجايش 150-100 هزار نفر جمعيت را دارند به چهار راه‌ها و ميادين مرکز کوچک شهر در اروميه و ساري انتقال دهند تا بدين ترتيب هم از ازدحام طبيعي ميادين مرکزي شهر در روزهاي عادي بهره ببرند و هم تصاوير خالي بودن استاديوم‌ها را باز توليد نکنند. به هر حال با اين اوصاف به نظر مي‌رسد که آقاي احمدي‌نژاد نه فقط ديروز را مرخصي گرفته باشند بلکه 8-7 ماه است که به مرخصي رفته و البته يادشان هم رفته که مسئوليت‌هاي قانوني دارند. خروجي اين موضوع نيز رهاشدگي مديريت دولت به ويژه در زمينه چالش اقتصادي و مهار تورم بوده و به جاي آن به وعده‌هاي پولي نظير يارانه‌هاي 250 هزار توماني تأکيد شده است.


طبق اصل 115 قانون اساسي رئيس جمهور بايد رجل سياسي-مذهبي، مدير و مدبر و داراي حسن سابقه و امانت و تقوا باشد؛ ويژگي‌هايي که با حداکثر ارفاق به آقاي مشايي نيز شامل وي نمي‌شود و لو با مرخصي رفتن احمدي‌نژاد و گرفتن عکس‌هاي يادگاري در کنار وي.

[ یک شنبه 22 ارديبهشت 1392برچسب:, ] [ 18:19 ] [ AdMiRaL ]

ديگ!




گفت: مگر رئيس جمهور نبايد بيشتر از همه قانون را رعايت کند؟ پس چرا همراه مشايي براي ثبت نام به وزارت کشور رفته و آشکارا براي کانديداتوري او تبليغ کرده است؟!
گفتم: ولي احمدي‌نژاد در پاسخ به همين سؤال گفته است «امروز مرخصي گرفته‌ام»!


گفت: يعني ديروز، رئيس جمهور نبوده است؟!
گفتم: خواسته است بگويد قانون بي‌قانون! اصلا ايشان چند ماه است که براي تبليغ مشايي در استان‌ها مرخصي گرفته و امور مردم را رها کرده است.


گفت: امان از چرب و شيرين دنيا که زير دندان بعضي‌ها چه مزه‌اي کرده است!
گفتم: چه عرض کنم؟! شخصي از راه رسيد و به همسرش گفت غذا را بياور که خيلي گرسنه‌ام، همسرش ديگ غذا را سر‌سفره آورد و طرف مي‌خورد وغر مي‌زد. همسرش پرسيد؛ غذا شور و بي‌مزه است؟! گفت؛ نه! پرسيد؛ پس چرا غر مي‌زني؟ گفت؛ نفرات زياد است! همسرش گفت؛ فقط من هستم و تو هستي و ديگ غذا و طرف گفت؛ بهتر آن بود که من باشم و ديگ!

[ یک شنبه 22 ارديبهشت 1392برچسب:, ] [ 18:16 ] [ AdMiRaL ]

چراغ




گفت
: از ثبت نام نامزدهای ریاست جمهوری چه‌خبر؟!
گفتم: تا آخر وقت دیروز 366 نفر ثبت نام کرده بودند و امروز هم تعداد دیگری ثبت نام می‌کنند.


گفت
: مگه هیچ شرط و شروطی برای ثبت نام نامزدها نیست؟!
گفتم: چه عرض کنم؟! «ماما» از اتاق زایمان بیرون آمد و به همسر خانم زائو گفت؛ مژده! یک دختر به دنیا آمد و شوهر خوشحال شد و مژدگانی داد. چند دقیقه بعد دوباره ماما گفت؛ مژده یک دوقلوی پسر و دختر دیگر به دنیا آمدند و شوهر با خوشحالی مژدگانی داد. دقایقی بعد، ماما بیرون آمد و گفت؛ مژده یک دوقلوی دیگر آمدند! و شوهر به ماما گفت؛ اینها چشمشان به روشنایی خورده، برو چراغ را خاموش کن وگرنه همینجوری تا صبح می‌آیند!

[ شنبه 21 ارديبهشت 1392برچسب:, ] [ 9:21 ] [ AdMiRaL ]

پوست موز




گفت: روزنامه فيگارو خطاب به دولتمردان غربي نوشته است، «اميدواري شما درباره کم رونق بودن انتخابات رياست جمهوري در ايران بي‌فايده است و مردم باز هم به صورت انبوه در انتخابات شرکت مي‌کنند».
گفتم: حرف حساب زده، ديگه چي؟!


گفت: نوشته است غرب بايد توجه داشته باشد که مردم ايران براي اصلاح‌طلبان غرب‌گرا ارزشي قائل نيستند و به طرفداران غرب رأي نمي‌دهند.
گفتم: باز هم حرف حساب زده، ديگه چي نوشته؟!


گفت: خطاب به دولتمردان آمريکايي و اروپايي نوشته است؛ چرا عادت کرده‌ايم که فريب تحليل‌هاي غلط سرويس‌هاي اطلاعاتي را بخوريم و هر بار شکست جديدي را در مقابل ايران تجربه کنيم؟!
گفتم: تقصير خودشونه! يارو چشمش به پوست موز افتاد با خودش گفت؛ اي داد بيداد، باز هم بايد ليز بخورم و نقش زمين بشم!
 

[ پنج شنبه 19 ارديبهشت 1392برچسب:, ] [ 13:29 ] [ AdMiRaL ]

طبل‌هاي توخالي !

1- آقاي هاشمي رفسنجاني به اين علت که اطمينان دارد در صورت نامزدي براي رياست جمهوري يازدهم، صلاحيتش تأييد خواهد شد، نامزد نمي‌شود! چرا؟! براي آن که بعد از ثبت‌نام به عنوان کانديداي رياست جمهوري يازدهم، نوبت به انتخابات مي‌رسد و آقاي هاشمي نيز مانند ساير نامزدها بايد نامزدي خود را در ميدان انتخاب مردم قرار بدهد و اين همان ميداني است که جناب آقاي رفسنجاني از ورود به آن بيم دارد،....

 

2- آقاي خاتمي-برعکس آقاي هاشمي- از آنجا که اطمينان دارد در صورت نامزد شدن قطعاً رد صلاحيت خواهد شد، کانديدا نمي‌شود. چرا که ايشان در جريان فتنه آمريکايي- اسرائيلي 88 آشکارا نقش ستون پنجم دشمن را بازي کرده و دست به وطن‌فروشي زده است و مي‌داند که اينگونه خيانت‌ها و جنايات در هر نظام حکومتي چه مجازات سنگيني در پي دارد....

 

3- نامزد يا نامزدهاي مورد نظر دولت- حلقه انحرافي- برخلاف ادعاهاي دهن‌پرکن و مبالغ نجومي و کلاني که از کيسه بيت‌المال براي مطرح کردن خود هزينه مي‌کنند، ترديدي ندارند که به آخر خط رسيده‌اند و چند ماه ديگر بايد از قطاري که بي‌بليت سوار آن شده‌اند پياده شوند....

 

نگاهي به تبليغات پرحجم دشمنان بيروني و دنباله‌هاي داخلي آنها در آستانه انتخابات مجلس نهم، 22 بهمن پارسال و... بيندازيد. حالا نتيجه را با آنچه آنان در شيپورهاي فريب دميده و بر طبل‌هاي توخالي مي‌کوبيدند مقايسه کنيد. تفاوت از زمين تا آسمان است. نيست؟


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 18 ارديبهشت 1392برچسب:, ] [ 11:13 ] [ AdMiRaL ]

پشم نخ !




گفت: روزنامه دولتي خورشيد وابسته به حلقه انحرافي نوشته بود طرفداران دولت (يعني پادوهاي اجاره‌اي حلقه انحرافي) از اصولگرايان نااميد شده و به محمد خاتمي نزديک شده‌اند!
گفتم: ديدي بالاخره دم خروس بيرون زد؟!


گفت: ديروز هم شريف‌زاده عضو حلقه انحرافي و نماينده دولت در يک ميزگرد در دانشگاه تهران گفته است «من از اصلاح‌طلبان تعجب مي‌کنم که با وجود احمدي‌نژاد چرا دنبال هاشمي هستند»!
گفتم: از اول هم معلوم بود که حلقه انحرافي يکي از شاخک‌هاي فتنه‌گران آمريکايي- اسرائيلي 88 است و دعواي احمدي‌نژاد و هاشمي و خاتمي، جنگ زرگري است. حالا که ديگر با صراحت ماهيت خودشان را لو داده‌اند.


گفت: چقدر هم ناشيانه مي‌خواستند ماهيت خودشان را پنهان کنند!
گفتم: يارو رفته بود از بزازي پارچه بخرد، بزاز پارچه‌اي را نشان داد و گفت متري 4 هزار تومان. يارو با تعجب گفت؛ همين پارچه را بزازي سر کوچه متري 2هزار تومان مي‌دهد؟ و بزاز گفت؛ اين پارچه پشم نخ است ولي پارچه آن بزازي نخ پشم است!

[ سه شنبه 17 ارديبهشت 1392برچسب:, ] [ 12:10 ] [ AdMiRaL ]

سردار شهيد




اين روزها که دل مومنان از غم اهانت وهابي‌هاي مزدور اسرائيل به ساحت مرقد مطهر حجربن عدي صحابي بزرگوار رسول خدا(ص) سوگوار است اين ستون را به سه پيامک از ميان انبوه پيامک‌هايي که دلدادگان به اسلام ناب محمدي(ص) در اين سوگ براي يکديگر ارسال کرده‌اند اختصاص مي‌دهيم:


تاريخ ز تکرار خودش گريان است
با نوح بگو که نوبت طوفان است
از مرقد حجربن عدي فهميدم
از چيست مزار فاطمه(س) پنهان است


* * *


اين روزها به توفيق حجربن عدي، سردار شهيدي که هنوز بعد از 1383 سال، سنگ مولا را به سينه مي‌زند و گرگ‌ها پيکرش را که به محبت علي عليه‌السلام با طراوت است به دندان گرفته‌اند، غبطه مي‌خوريم. مگر نه اين که اصحاب صديق اهل بيت عليهم‌السلام را به بلا آزموده‌اند؟ سردار باوفاي علي! شهادت دوباره‌ات مبارک.


* * *


آمريکا منتظر انتقام سخت ما باشد

[ دو شنبه 16 ارديبهشت 1392برچسب:, ] [ 9:32 ] [ AdMiRaL ]

شکسته نفسي !



گفت: سايت يکي از نامزدهاي احتمالي رياست‌ جمهوري از قول وي نوشته است؛ «من هيچ‌وقت قاطع نگفتم که نمي‌آيم، چرا که نمي‌دانم در آن صورت جواب خدا، امام و مردم را چه مي‌توانم بدهم»؟
گفتم: در جريان فتنه آمريکايي- اسرائيلي 88، فتنه‌گران مورد حمايت همين آقا، به ساحت مقدس حضرت امام‌حسين(ع)، اهانت کردند، تصوير مبارک حضرت امام(ره) را پاره کردند. قيد اسلام را از جمهوري اسلامي حذف کردند، به نفع آمريکا و اسرائيل شعار دادند و... ولي اين آقا به فکر نبود که جواب خدا و امام و مردم را چه بدهد؟!


گفت: چه عرض کنم؟! مثل اينکه دنيا براي بعضي‌ها بدجوري وارونه شده است؟!
گفتم: شخصي در حال مناجات مي‌گفت؛ خدايا مرا نيامرز! خدايا از سر تقصيرات من نگذر، خدايا مرا مشمول عفو خود قرار مده!... از او پرسيدند اين چه نوع دعا کردن است؟ و طرف گفت؛ هيس! دارم شکسته نفسي مي‌کنم!

[ یک شنبه 15 ارديبهشت 1392برچسب:, ] [ 17:4 ] [ AdMiRaL ]

چه کسي بايد شرمنده باشد؟!

اين روزها برخي از اصحاب فتنه و دست‌اندرکاران دولت‌هاي موسوم به سازندگي و اصلاحات با استناد به برخي از ايرادهاي جدي و مواضع غيراصولي دولت آقاي احمدي‌نژاد که طي دو سال گذشته بروز و ظهور داشته است، زبان به طعنه اصولگرايان و توده‌هاي عظيم مردمي که به وي رأي داده و از او حمايت کرده بودند، گشوده و ادعا مي‌کنند حق با آنها بوده است که از ابتدا با رياست‌جمهوري احمدي‌نژاد مخالفت کرده بودند و با حالتي عوامانه اداي افراد هوشمند و اهل‌‌بصيرت! را درمي‌آورند و اين ترجيع‌بند را عليه اصولگرايان تکرار مي‌کنند که «ديديد حق با ما بود»؟!

...

2- احمدي‌نژاد امکانات و ثروت ملي را به تهران و چند شهر بزرگ ديگر اختصاص نداد بلکه دورافتاده‌ترين نقاط کشور را نيز از اين موهبت برخوردار کرد.


3- دولت نهم با سفرهاي استاني، از نزديک با مشکلات مردم و نيازهاي آنان آشنا شد و به تعبير آقاي احمدي‌نژاد کابينه 70 ميليوني تشکيل داد. اعضاي هيئت دولت در اين سفرها به نقاط دورافتاده‌اي از ايران اسلامي رفتند که تا آن هنگام پاي هيچ مسئول درجه چندمي هم به آنجا نرسيده بود.


4- دولت نهم با ساده‌زيستي و مردم دوستي خود، زندگي اشرافي برخي از دولتمردان و مسئولان دولت‌هاي سازندگي و اصلاحات را با چالش جدي روبرو کرد.

...


حالا بايد از آن دسته از دولتمردان سازندگي و اصلاحات و اصحاب فتنه که به حمايت اوليه اصولگرايان از دولت آقاي احمدي‌نژاد- باز هم تاکيد مي‌شود که قصد مقايسه مثل به مثل نيست- اعتراض مي‌کنند، پرسيد؛ اگر در دوران حضرت‌‌امير(ع) حضور داشتيد، به حمايت اوليه آن حضرت از طلحه و زبير اعتراض نمي‌کرديد؟!... يادتان هست که در جريان حاکميت دولت و مجلس اصلاحات مي‌گفتيد ائمه‌‌اطهار(ع) هم قابل نقد هستند؟!

 


ادامه مطلب
[ شنبه 14 ارديبهشت 1392برچسب:, ] [ 12:36 ] [ AdMiRaL ]

سنگ‌ پا




گفت: معاون رئيس جمهور در سازمان ميراث فرهنگي گفته است؛ «به من انگ مي‌زنند که متوهم هستم اما، باز هم مي‌گويم حکم خود را از امام زمان(عج) گرفته‌ام و احمدي‌نژاد صرفاً آن را ابلاغ کرده است»!
گفتم: ايول!


گفت: ايول به چي؟!
گفتم: ايول به اين همه پرروئي!... مي‌گويند شخصي ادعاي خدايي کرده بود. او را دستگير کرده و نزد قاضي بردند. قاضي به او گفت؛ مي‌داني که سال گذشته يک نفر ادعاي پيغمبري کرد و ما او را اعدام کرديم و يارو که خيلي پررو بود گفت؛ خيلي کار خوبي کرديد جناب قاضي! چون من سال گذشته هيچ پيغمبري نفرستاده بودم!

[ پنج شنبه 12 ارديبهشت 1392برچسب:, ] [ 11:57 ] [ AdMiRaL ]

سکوت




گفت: یکی از ضد انقلابیون فراری در سایت بالاترین خطاب به گروه‌های اپوزیسیون نوشته است؛ مگر از اپوزیسیون در داخل و خارج کشور غیر از فحش و بد و بیراه به رژیم چه کار دیگری ساخته است؟
گفتم: خب! حرف حساب زده! دیگه چی؟


گفت: پیشنهاد کرده که اپوزیسیون به جای فحش دادن یک ماه سکوت کند و با بررسی همه جوانب، یک راه‌کار موثر پیدا کند.
گفتم: مثلا چه راه‌کاری؟!


گفت: چه عرض کنم؟! فکر نمی‌کنم غیر از فحاشی کار دیگری از آنها ساخته باشد!
گفتم: یارو به رفیقش می‌گفت؛ هر وقت خیلی عصبانی شدی، ده دقیقه سکوت کن! حتما فحش‌های آبدارتری به یادت می‌آید!

[ چهار شنبه 11 ارديبهشت 1392برچسب:, ] [ 11:7 ] [ AdMiRaL ]

دعوا




گفت: یکی از مدعیان اصلاحات که به انگلیس پناهنده شده است در صفحه فیس‌بوک خود نوشته است، مشکل اصلی اصلاح‌طلبان این است که همه خودشان را ژنرال تصور می‌کنند و حاضر به سربازی نیستند.
گفتم: خب! دیگه چی؟!


گفت: نوشته است؛ متاسفانه هیچکدام از آنها هم در حد و اندازه ژنرال نیستند ولی این واقعیت را قبول نمی‌کنند!
گفتم: بنده خدا حرف حساب زده... دیگه چی؟!


گفت: نوشته است سردمداران جبهه اصلاحات در عالم خیال برای خودشان پست و مقام در نظر می‌گیرند و به خاطر همین پست و مقام خیالی با یکدیگر دعوا هم می‌کنند.
گفتم: یارو با دو تا بچه‌اش توی پیاده‌رو قدم می‌زد، یکی از بچه‌ها گفت؛ اگر حساب بانکی بابا برنده جایزه اتومبیل بشه، من روی صندلی جلو می‌نشینم! و برادرش گفت؛ نخیر! من جلو می‌نشینم و سر همین با هم دعواشون شده بود که پدرشون برگشت و گفت؛ اگر به دعوا ادامه بدهید، ترمز می‌کنم و هردوتون رو پیاده می‌کنم!

[ سه شنبه 10 ارديبهشت 1392برچسب:, ] [ 11:29 ] [ AdMiRaL ]

آب هم از آب تكان نمي خورد !

 

اين روزها برخي از كساني كه به گونه اي آشكار و به گواهي صدها سند غيرقابل انكار در جريان فتنه 88 نقش ستون پنجم مثلث آمريكا، اسرائيل و انگليس را برعهده داشته اند و «مفسد في الارض» گوياترين واژه براي نشان دادن وطن فروشي و خيانت آنان است، به ظاهر- تاكيد مي شود كه به ظاهر- براي كانديداتوري در انتخابات رياست جمهوري پيش روي خيز برداشته اند و با سازي كه به وضوح از آن سوي مرزها كوك شده است، ترانه بازگشت به مسئوليت هاي كليدي نظام را زمزمه مي كنند. كه بايد پرسيد در كجاي دنيا و براساس كدام نظام حقوقي در جهان، به ستون پنجم شناخته شده دشمن اجازه نفس كشيدن مي دهند؟!

نامزد شدن براي پست هاي كليدي كه جاي خود دارد!

آيا سران و عوامل فتنه آمريكايي- اسرائيلي 88 مي توانند فقط يك نمونه -تأكيد مي شود فقط يك نمونه- از اقدامات پلشت خويش را آدرس بدهند كه با توصيه مستقيم مثلث آمريكا، اسرائيل و انگليس صورت نگرفته باشد؟!

آيا، ادعاي تقلب در انتخابات، با هدف مشخص حمله به جمهوريت نظام و به توصيه جرج سوروس صهيونيست مطرح نشده بود؟! آيا شعار نه غزه، نه لبنان، جانم فداي ايران!! خواسته رژيم صهيونيستي براي روز قدس نبود؟!

و آيا شعار به نفع آمريكا در روز جهاني مبارزه با استكبار، حذف قيد اسلام از جمهوري اسلامي ايران، دريافت كمك مالي از ملك عبدالله سعودي و چند كشور اروپايي، ائتلاف آشكار و اعلام شده با منافقين و بهايي ها و سلطنت طلب ها و ماركسيست ها و كومه له و عبدالمالك ريگي... و صدها جنايت ديگر از سوي سران و عوامل فتنه صورت نپذيرفته بود؟

و آيا اين همه، مصداق بارز خيانت و جنايت نيست؟!

و آيا شيمون پرز با تأكيد بر اين كه «اصلاح طلبان بزرگترين سرمايه اسرائيل در ايران هستند»! و نتانياهو با اعلام اين كه «اصلاح طلبان به نمايندگي از اسرائيل با جمهوري اسلامي مي جنگند»! و اوباما، با انتشار اين بيانيه كه «حمايت از جنبش سبز(!) يكي از اهداف استراتژيك آمريكاست»! بر هويت وطن فروشانه اصحاب و سران فتنه انگشت تأييد و تأكيد نگذاشته بودند؟!

....


ادامه مطلب
[ دو شنبه 9 ارديبهشت 1392برچسب:, ] [ 16:11 ] [ AdMiRaL ]

تكليف




گفت: همه نامزدهاي رياست جمهوري اعلام كرده اند كه براي نامزدي خود احساس تكليف كرده اند!
گفتم: چه احساس مسئوليت لطيف و عميق و مردم دوستانه اي؟!


گفت: همه آنها هم مي گويند به نفع هيچكس كنار نخواهند رفت!
گفتم: اين هم نشانه اوج فداكاري آنهاست كه نمي خواهند و حاضر نيستند وظيفه و تكليف خود را روي دوش ديگران بگذارند!


گفت
: همه آنها هم ادعا مي كنند در نظرسنجي ها از بقيه نامزدها جلوتر هستند!
گفتم: اين هم نشانه صداقت آنهاست كه حاضر نيستند حتي يك كلمه دروغ هم بر زبان خويش جاري كنند!


گفت: مرد حسابي! چرا پرت و پلا مي گويي؟! اگر راست مي گويند چرا هر جا كه پاي رياست در ميان است احساس تكليف مي كنند؟!
گفتم: چه عرض كنم؟! در دوران جنگ از شخصي پرسيدند؛ چرا هنوز پايت به جبهه نرسيده، برگشتي؟ و يارو گفت؛ به من گفته بودند مملكت در خطر است ولي وقتي به جبهه رفتم متوجه شدم كه جان خودم در خطر است و برگشتم تا به تكليف واقعي خود كه حفظ جان است عمل كرده باشم!

[ یک شنبه 8 ارديبهشت 1392برچسب:, ] [ 16:56 ] [ AdMiRaL ]

گچ




گفت: يكي از سران فتنه در جمع تعدادي از مدعيان اصلاحات گفته است نبايد براي نامزد شدن من اصرار كنيد.
گفتم: نگفته است چرا؟!


گفت: پرسيده است؛ اگر صلاحيت من رد شود آنها كه به آمدن من اميد بسته بودند چه حالي پيدا خواهند كرد؟!
گفتم: همان حالي كه جرج سوروس صهيونيست و امير عبدالله سعودي و شيمون پرز و نتانياهو و اوباما و منافقين و بهايي ها و سلطنت طلب ها بعد از شكست فتنه 88 پيدا كردند.


گفت
: اصلا به روي خودشان هم نمي آورند كه دست به وطن فروشي و جنايت زده اند.
گفتم: چه عرض كنم؟! شاگرد تنبل كلاس از شاگرد زرنگ و در س خوان پرسيد؛ چي شده كه آقا معلم به من نگاه مي كند و پشت سر هم با گچ به تخته مي زند؟! شاگرد درس خوان گفت؛ براي اينكه مبادا چشمت بزنند!

[ شنبه 7 ارديبهشت 1392برچسب:, ] [ 12:28 ] [ AdMiRaL ]

همشيره !




گفت: مصطفي تاجزاده از درون زندان نامه اي فرستاده و ضمن حمايت از مشايي نوشته است «شوراي نگهبان بايد صلاحيت مشايي را تاييد كند»!
گفتم: از اول هم معلوم بود كه دست اصحاب فتنه آمريكايي- اسرائيلي 88 با حلقه انحرافي در يك كاسه است.


گفت
: اگر اين سند و ده ها سند ديگر كه پيوند آنها را نشان مي دهد هم لو نمي رفت، مواضع و عملكرد آنها ترديدي باقي نمي گذاشت يك جريان بيشتر نيستند.
گفتم: يارو از اين كه فلان رفيقش شيره اي شده بود ناراحت شده و رفت كه به برادر او خبر بدهد تا چاره اي بينديشد. اما، وقتي كه وارد خانه برادر طرف شده و مشاهده كرد هر دو برادر كنار هم نشسته و مشغول شيره كشي هستند با تعجب گفت؛


«برخلاف طبيعت و سيره
دو برادر شدند همشيره»!

[ پنج شنبه 5 ارديبهشت 1392برچسب:, ] [ 14:56 ] [ AdMiRaL ]

مجلس ختم



گفت: يكي از ضد انقلابيون فراري در سايت بالاترين خطاب به مدعيان اصلاحات نوشته است؛ بايد باور كنيم كه مردم ما را نمي خواهند.
گفتم: خب! حرف حساب زده.


گفت: نوشته است؛ نبايد تصور كنيم كه اعتراض مردم به احمدي نژاد نشانه آن است كه اعتراض سال 88 ما به او را قبول دارند و مثلا با عبور از او به ما روي آورده اند.
گفتم: ديگه چي؟!


گفت: نوشته؛ اين حرف كيهان را قبول دارم كه مي گويد مردم به آن بخش از مواضع احمدي نژاد اعتراض دارند كه شبيه اصلاح طلبان است.
گفتم: اي ول! ديگه چي نوشته؟


گفت: خطاب به اصلاح طلبان نوشته؛ باور كنيد اصلاحات مرده، پس ديگر حالش را نپرسيد.
گفتم: يارو از دوستش پرسيد؛ راستي! حال مادرت چطوره؟ و دوستش گفت؛ مگه نمي دوني مادرم فوت كرده و خودت هم توي مجلس ختمش شركت كرده بودي. و طرف كه بدجوري خيط كاشته بود گفت؛ منظورم اينه كه هنوز توي همون قبرستونه؟!

[ چهار شنبه 4 ارديبهشت 1392برچسب:, ] [ 12:13 ] [ AdMiRaL ]

پايان بزرگراه با احتياط برانيد !

 

آقاي احمدي نژاد ادعا مي كند؛


«اگر طرح هدفمندي يارانه ها تا مرحله آخر انجام مي شد قرار بود كه هر فرد 250 هزارتومان يارانه نقدي دريافت كند كه متاسفانه با مخالفت رو به رو شد و گفتند با اين كار مردم را تنبل و پول را به بيكاران مي دهيد».
«اگر از جمعيت 75 ميليوني كشور 30 ميليون نفر آماده كار در اقتصاد فعال شوند و براي ساختن كشور كار كنند انقلابي اقتصادي برپا مي شود».
«مي گويند باهات برخورد مي كنيم!... شما عددي نيستيد در برابر ملت كه بخواهيد برخورد كنيد... اگر گوشه اي از پرونده شما را بالا ببريم ديگر جايي در بين ملت نخواهيد داشت»!
«برخي تصور مي كنند وقتي انقلاب ايجاد و جمهوري اسلامي برپا شد ديگر كاري نمانده و همه چيز تمام شده است، در حالي كه ما در ابتداي راه هستيم».


و ادعاهاي ديگري از اين دست كه درباره آن گفتني هايي هست؛


ادامه مطلب
[ سه شنبه 3 ارديبهشت 1392برچسب:, ] [ 15:26 ] [ AdMiRaL ]

گلابي !




گفت: سايت گويانيوز معروف به «سيانيوز» به اصلاح طلبان توصيه كرده كه به دو علت نبايد در انتخابات نامزد معرفي كنند.
گفتم: چرا؟! كدام دو علت؟!


گفت
: نوشته اول آن كه اگر نامزد معرفي كنند اعتراف كرده اند كه ادعاي تقلب در انتخابات 88 دروغ بوده است و دوم اين كه نامزد آنها رأي نمي آورد و معلوم مي شود كه پايگاه اجتماعي ندارند.
گفتم: خب! حالا اين سايت وابسته به «سيا» چه پيشنهادي براي اصلاح طلبان ارائه كرده؟


گفت: پيشنهاد كرده انتخابات را تحريم كنند!
گفتم: آنها انتخابات مجلس نهم را تحريم كرده بودند ولي 65 درصد مردم در آن شركت كردند، يعني خيلي بيشتر از انتخابات قبلي.


گفت: پس با چه پشتوانه اي اينهمه رجز مي خوانند؟!
گفتم: چه عرض كنم؟! يارو مي گفت؛ من نمي دونم چرا به گلابي ميگن گلابي؟ چون نه گله، نه آبي؟!

[ یک شنبه 1 ارديبهشت 1392برچسب:, ] [ 10:57 ] [ AdMiRaL ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.