قالب پرشین بلاگ


ترنّم نظر
فرهنگی،سیاسی،اجتماعی

احتياط ! شياطين مشغول كارند !

روز يكشنبه دو هفته پيش، برخي از مسئولان بلندپايه نظام با اقدام ناپسند خويش كام مردم را تلخ كردند و شيطان بزرگ و اعوان و انصار غربي و عبري و عربي آن را با ذوق زدگي به رقص آوردند. نظريه پردازان آمريكايي، اروپايي و اسرائيلي هلهله كنان در رسانه هاي خود به تفسير و تحليل آن ماجرا نشستند. راديو فردا- ارگان رسمي سيا- از آشفتگي زودرس قبل از انتخابات 29 خبر داد و اينكه شيرازه مديريت نظام به هم ريخته است!

دويچه وله، به شكاف در اقتدار ايران اسلامي اشاره كرد و صهيونيست هاي كودك كش، هريك از بداخلاقان روز يكشنبه را نماد و نماينده بخشي از مردم معرفي كرده و از اين كه در همبستگي مردم با يكديگر ترك افتاده است! ابراز خشنودي كردند و اميدوار بودند اين ناهمخواني ميان مسئولان به ناهمدلي مردم تبديل شده و در 22 بهمن، سالروز پيروزي انقلاب اسلامي، نشانه هاي آن ديده شود.

اما، هيچيك از توده هاي عظيم مردم به هيچكدام از مسئولان بداخلاق «دمت گرم»! نگفتند و روز 22 بهمن كه از راه رسيد، جمعيت از همه جاي كشور جوشيد. و حماسه اي بي نظير با حضوري گسترده تر و متراكم تر از هميشه خلق شد. همه آمده بودند با تصاويري از امام راحل(ره) و خلف حاضر او كه روي دست برافراشته بودند. در حضور حماسي 22 بهمن امسال، علاوه بر شعارهاي الله اكبر، مرگ بر آمريكا، مرگ بر اسرائيل كه شعارهاي ثبت شده در شناسنامه اينگونه حماسه هاي حضور است، بيشترين شعار كه نشانه بصيرت و شعور عميق مردم بود و با اصرار فرياد زده مي شد اين بود؛ «اين همه لشكر آمده، به عشق رهبر آمده»

يعني آقايان مسئول، بداخلاقي هاي شما - صرفنظر از آن كه كدام كمتر و كدام بيشتر- در نگاه مردم به اسلام و انقلاب و نظام كمترين تاثيري ندارد و مردم مثل هميشه چشم به رهبري انقلاب دوخته و ايشان را قطب نماي صراط مستقيم مي دانند. به بيان ديگر، مسئولان نظام در هر جايگاه و رده اي كه باشند فقط تا آنجا قابل احترامند كه همراه با توده هاي عظيم مردم، پيرو بي چون و چراي رهبري باشند....


ادامه مطلب
[ دو شنبه 30 بهمن 1391برچسب:, ] [ 18:41 ] [ AdMiRaL ]

گفت: تازه چه خبر؟!

گفتم: اعلام كردند كه صادرات پسته ممنوع است.


گفت
: ولي يك روز بعد اعلام كردند صادرات پسته آزاد است!

گفتم: اين چه كاري است؟! چرا شل كن سفت كن درآورده اند؟!


گفت
: مرد حسابي! وقتي صادرات پسته ممنوع اعلام مي شود قيمت آن پايين مي آيد و عده اي پسته ها را با قيمت ارزانتر مي خرند و بعد كه صادرات آن را آزاد اعلام مي كنند، با قيمت بيشتري مي فروشند.

گفتم: مثل گوشي موبايل كه چند سال قبل تعرفه آن را 60 درصد اعلام كردند و يكي از واردكنندگان كلان، گوشي هاي وارداتي خود را به قيمت بالا فروخت و بعد دوباره تعرفه پايين آمد!


گفت: خب چرا برخي از مديران براي مفسدان اقتصادي جاده صاف مي كنند؟!

گفتم: چه عرض كنم؟! يارو گوسفند مي دزديد و گوشت آن را صدقه مي داد! پرسيدند؛ اين چه كاريه؟! گفت؛ گناه دزدي به ثواب صدقه در، پوست و روده حيوان هم براي ما باقي مي ماند!

[ یک شنبه 29 بهمن 1391برچسب:, ] [ 14:12 ] [ AdMiRaL ]

يكشنبه انتقام، پاسخي به يكشنبه سياه!


ج: گروه سوم كه تعداد آنها بسيار اندك و كم شمار است، برخي از عوامل و افراد نزديك به حلقه انحرافي بودند. اين عده بلافاصله بعد از ماجراي اخلال در مراسم 22 بهمن شهر مقدس قم، با ارسال پيامك به اين و آن، ضمن استقبال از ماجرا سعي داشتند جرم بزرگ عامل اصلي واقعه تلخ جلسه استيضاح روز يكشنبه را به رئيس مجلس نسبت دهند و اعتراض به لاريجاني را نشانه حمايت از رئيس جمهور قلمداد كنند. پيامك هايي نظير «يكشنبه انتقام، پاسخي به يكشنبه سياه! دست خدا از آستين مردم بيرون آمد»! و چند پيامك مشابه از سوي افرادي كه در حلقه انحرافي به كار گرفته شده اند ارسال مي شد. متن تمامي آنها به وضوح نشان مي دهد، ارسال كنندگان در پي آن بوده اند كه:...


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 25 بهمن 1391برچسب:, ] [ 8:55 ] [ AdMiRaL ]

صدايي كه همه جا به گوش مي رسد

فردا آغاز سي و پنجمين سالگرد انقلاب اسلامي است و 22 بهمن هر سال دو معناي روشن و بدون ابهام دارد؛ يكي اينكه يك سال به عمر نظام جمهوري اسلامي افزوده شده و ديگر آنكه به پيوست آن دشمني با نظام يك سال ديگر تداوم يافته است.
34 سال است كه دشمن تلاش مي كند تا سالگرد 22 بهمن 57 تكرار نشود و در همين راستا انواع و اقسام توطئه ها و دسيسه ها را به صحنه آورده تا «جمهوري اسلامي» نباشد و ادامه نيابد.


«ترور»، «كودتا»، «جنگ»، «تحريم»، «تهاجم فرهنگي و نبرد نرم»، «پروپاگانداي رسانه اي»، «صدور قطعنامه هاي به اصطلاح بين المللي»، «پرونده سازي» و طرح اتهامات متعدد عليه ايران اسلامي بخشي از تحركات و كارشكني هاي دشمن است تا صداي انقلاب اسلامي پژواك و بازتاب نداشته باشد.

اكنون سؤالي كه به ميان مي آيد اين است كه چرا دشمن در مواجهه با ايران اسلامي در 34 سال گذشته طرفي نبسته است؟ مگر نه اينكه دشمنان نشان دار جمهوري اسلامي هر چه در چنته داشتند عليه ايران بكار گرفتند، پس چرا كارگر نيفتاده است؟
اگر مجموع گزينه هاي دشمن عليه ايران در حوزه هاي سياسي، اقتصادي، ديپلماسي، فرهنگي و نظامي بر ضد كشور ديگري بكار گرفته مي شد بي ترديد از پا درمي آمد.

ناكامي بزرگ دشمنان و بخصوص آمريكا با آن دبدبه و كبكبه آنچنان تو ذوق مي زند كه حتي صداي رسانه ها و تحليلگران غربي را نيز درآورده است.
چه رمز و رازي است كه جبهه استكبار با تمام امكانات و پتانسيل، ايران اسلامي را نشانه مي رود ولي ناكام مي ماند؟


ادامه مطلب
[ شنبه 21 بهمن 1391برچسب:, ] [ 12:11 ] [ AdMiRaL ]

ارثيه كسي نيست !

با عرض پوزش از مسئولان محترم بايستي خطاب به برخي از آنان اين سخن حضرت امام راحل(ره) را گوشزد كرد كه انقلاب و نظام ارثيه شما نيست كه به ميل خود در آن دخل و تصرف كنيد و بعد از نشستن بر كرسي هاي مسئوليت كه برآمده از خون صدها هزار شهيد و خون دل خوردن توده هاي عظيم پاكباز و فداكار اين مرز و بوم اسلامي است، اندازه نگه نداريد و توهم «اين منم طاووس عليين شده»! در ذهن خود بپرورانيد...


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 19 بهمن 1391برچسب:, ] [ 10:46 ] [ AdMiRaL ]

چگونه محمدی(ص)شویم؟

 

*خداوند در حدیث قدسی فرموده است:بنده من؛ مرا فرما نبر تا تو را همانند خود
سازم. من زنده نامیرایی هستم و تو را نیززنده نامیرا می سازم. من به هر چیزی فرمان
دهم خواهد شد، تو را نیز چنان می کنم که به هرچه فرمان دهی انجام پذیرد.

 

خداوند در قرآن فرمان می دهد که پیامبر(ص) را اسوه حسنه خود بدانند و پیروی او را برای رسیدن به نهایت سیر وجودی انسان برگزینند تا محبت خداوندی را به دست آورده و در مقام نفس مطمئن، راضی و مرضی شوند و در جنت ذات الهی درآیند و مقام انقطاع و اتصال را به فنای فی الله و بقای بالله به دست آورند. نویسنده در مطلب حاضر با مراجعه به آموز ه های قرآنی، مقام حضرت محمد(ص) را تبیین کرده و راههای محمدی شدن را بیان نموده است.


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 19 بهمن 1391برچسب:, ] [ 10:12 ] [ AdMiRaL ]

آنچه روز يك شنبه درمجلس اتفاق افتاد نشانه خيانت بود


مسئولان هواي نفس را كنار بگذارند
جامعه اسلامي دانشجويان نيز طي بيانيه اي تاكيد كرد انتظار مي رود كه مسئولان هواي نفس را كنار گذارده و در لبيك به امام امت از پرداختن به اختلافات كه يقيناً خيانت به نظام مقدس جمهوري اسلامي است پرهيز كنند...


آزمون بزرگ ولايتمداري براي مسئولان در حال برگزاري است
شوراي تبيين مواضع بسيج دانشجويي نيز طي بيانيه اي با ناپسند خواندن وقايع روز يك شنبه مجلس تاكيد كرد پس از توصيه هاي ولي فقيه مبني بر وحدت مسئولين امروز آزمون بزرگ ولايتمداري براي مسؤولان در حال برگزاري است...


ادامه مطلب
[ سه شنبه 17 بهمن 1391برچسب:, ] [ 15:46 ] [ AdMiRaL ]

مهارشدني است اگر...

رصد آشكار رفتار و گفتار دشمن طي يكسال گذشته در مواجهه با جمهوري اسلامي قابل اعتناست :

1-مواجهه راهبردي با ايران «اقتصادي» باشد نه «نظامي». 2-دالان اين مواجهه بايد «تحريم»ها باشد. 3- ابعاد و مختصات تحريم ها به ادعاي آنها بايد «فلج كننده» و «گزنده» باشد. 4- هدف از «افزايش» و «تشديد» تحريم ها فشار بر مردم ايران براي ايجاد يك نارضايتي فراگير اقتصادي ارزيابي شده است. 5- چشم انداز و افق اين تحركات، تجديدنظر در محاسبات مسئولان ارشد كشور برآورد شده است. 6- اين خط آتش با استفاده از پروپاگانداي رسانه اي تا شب انتخابات استمرار و تداوم داشته باشد و...

معروف ترين تحريم هاي ضد ايراني در ماه هاي گذشته «تحريم اول ژوئيه» بود كه از اول ژوئيه 2012- 11تير 1391- تصويب و اجرايي شد و در محافل رسانه اي دشمن و ضد انقلاب ادعا شد كه ظرف 6 ماه كار نظام را يكسره مي كند!...

سخن اصلي با مسئولان است كه بايد هرچه بيشتر از گذشته به مشكلات اقتصادي اهتمام داشته باشند و بدانند و باور داشته باشند كه «مردم»، به تعبير امام راحل عظيم الشأن، ولي نعمت آنها هستند...

دولت، مجلس و قوه قضائيه و تمامي نهادهاي ذي ربط بايد همزمان و همه جانبه به غول گراني حمله كنند و آن را از پاي دربياورند. شايد گفته شود اين پيشنهاد در عمل كار سختي است و بيشتر به «شعار» مي ماند اما واقعيت اين است كه اگر هم شعار باشد ولي قابليت اجرا شدن دارد چگونه؟


ادامه مطلب
[ یک شنبه 15 بهمن 1391برچسب:, ] [ 11:4 ] [ AdMiRaL ]

قطره درياست اگر با درياست                     ورنه او، قطره و دريا درياست

برخي از كساني كه اين روزهابه ديدار آقاي هاشمي مي روند و از ايشان به عنوان يك شخصيت برجسته و اثرگذار در چرخه حركت نظام ياد مي كنند، در سايت ها و رسانه هاي خود با صراحت مي نويسند:

«هاشمي از قدرت افتاده و توان تاثيرگذاري خويش را از دست داده است ولي بايد از فضايي كه مي سازد استفاده كنيم»!....

كاش آيت الله هاشمي رفسنجاني مي پرسيد شعار «هاشمي 2005» كه در جريان انتخابات رياست جمهوري نهم شكل گرفت و بلافاصله روي تراكت ها، ساق پاي برخي از هواداران آنچناني و خروجي خبرگزاري ها نشست، از كجا آمده بود و چرا دشمن، آنهمه روي تبليغ و ترويج آن اصرار داشت؟!
«هاشمي 2005» يعني جدا كردن آيت الله هاشمي رفسنجاني از شخصيت انقلابي ايشان كه در جريان مبارزه و مجاهدت هاي چندده ساله شكل گرفته بود و...


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 12 بهمن 1391برچسب:, ] [ 23:5 ] [ AdMiRaL ]

گذر بر پیچ تاریخ با اسلام ناب


آيا خبري در راه است؟ تاريخ در يك پيچ تاريخي تعيين كننده است؟ 17 ربيع الاول در عام الفيل- 570 ميلادي- حاكي از آن است كه اراده الهي مي خواهد با بنده و رسولش -محمد (ص)- بتهاي زمانه را به زير بكشاند و «اسلام» عزيز را بر صدر بنشاند و اين مولود چنين جايگاهي دارد. او آمده تا در پهنه تاريخ اين تابلو را برافرازد كه؛

«الاسلام يعلو و لا يعلي عليه»

با آغاز ماموريت بزرگ و سترگ پيامبر اسلام و دعوت همگاني به «اسلام»، صداي زراندوزان و زورگويان و تزويرپيشگان بلند مي شود. جاي تعجب نيست، «اسلام» را بر نمي تابند چون با منافع نامشروع، زياده خواهي ها و افزون طلبي هاي آنها مغايرت دارد.
اينجاست كه در دارالندوه- اتاق فكر كفر- نقشه ها تدارك ديدند، طراحي ها كردند، توطئه ها و سناريوها چيدند، تحريم ها پيش كشيدند و تهديدها و ترورها را در دستور كار قرار دادند تا «همه گزينه ها روي ميز باشد»! و با اهرم مذاكره و تطميع از يك سو و حربه تحريم و تهديد از سوي ديگر؛ رسول خدا(ص) را منصرف نمايند و محاسبات او را تغيير بدهند اما اين كلام استوار رسول خدا نشان مي دهد توطئه ها نگرفته و كارشكني ها كارگر نيفتاده و نقشه آنها نقش بر آب شده است؛

«به خدا سوگند اگر خورشيد را در دست راست و ماه را در دست چپ من بگذاريد كه از دعوت خويش دست بردارم از پاي نخواهم نشست تا خدا دين اسلام را رواج دهد يا جان بر سر آن گذارم.»


ادامه مطلب
[ دو شنبه 9 بهمن 1391برچسب:, ] [ 12:19 ] [ AdMiRaL ]

فتنه گر یا فتنه زده؟

مکاتبه  دوجانبه مستدل و شفاف دو استاد 

 

 

مکاتبه نقادانه این جنابان درباره فتنه 88 و عوامل فتنه و تاکید بر کلید واژه

" فتنه گر " یا " فتنه زده "

حقایقی را بر ملا می کند که از نظر بینندگان می گذرانیم.

 


ادامه مطلب
[ یک شنبه 8 بهمن 1391برچسب:, ] [ 17:51 ] [ AdMiRaL ]

ما انحلال طلبيم اصلاح طلب نيستيم

 

«انتخابات آزاد» عنوان كليد واژه فتنه جديدي است كه از هفته ها قبل در تقسيم كاري مشترك ميان فتنه گران، اپوزيسيون خارج نشين و دنباله هاي داخلي آنها مورد استفاده قرار گرفته است. در همين رابطه رضا ربع پهلوي، فرزند شاه معدوم ايران در ادامه دوره گردي هاي خود با حضور در برخي رسانه هاي ضد انقلاب از جمله شبكه شايعه پراكني بي بي سي، ارگان رسمي دولت انگليس، براي دومين بار ظرف يك هفته گذشته نظرات خود را براي اجرايي شدن انتخابات آزاد در ايران بازگو كرد...

وي در ادامه براندازي نظام جمهوري اسلامي ايران را يك امر كليدي خوانده افزود: «اما يك امر كليدي كه نبايد هرگز فراموش شود اين است كه اين نظام بايد تغيير كند... ما به دنبال آن هستيم كه اساس اين نظام را زير سؤال ببريم نه آن كه به دنبال تغييرات در قالب اين نظام باشيم... هدف ما انحلال اين نظام است هدف ما تغيير اين نظام است

ما انحلال طلبيم اصلاح طلب نيستيم...»


ادامه مطلب
[ یک شنبه 8 بهمن 1391برچسب:, ] [ 15:29 ] [ AdMiRaL ]

تحريم هاي ضد ايراني را بيخ گوش آمريكا دور مي زنند

 

«وقت آن رسيده آمريكا از خواب بيدار شود و اين واقعيت را بفهمد كه بعضي از همسايگان او به طور جدي با ايران همكاري مي كنند. اين كشورها مشغول هموار كردن راه بلندپروازي هاي ايران هستند»...

يكي از روشن ترين و علني ترين نمونه هاي تلاش هاي ايران براي نفوذ در نيم كره غربي جهان، ارتباط اين كشور با ونزوئلاست. برهيچ كس پوشيده نيست كه ايران و ونزوئلا روابط نزديكي با يكديگر دارند ونزوئلا همچنين با حزب الله لبنان در ارتباط است.

رابرت نوريكا، اتورايش، مارك والاس و كريسنسيو آركوس در تحليل امريكن اينترپرايز نوشته اند: برخي كشورها مي كوشند فشارهاي اقتصادي گسترده عليه ايران را مخدوش سازند با كمال تعجب اين كشورها در منطقه خاورميانه واقع نشده اند بلكه در منطقه اي از جهان قرار دارند كه به ايالات متحده بسيار نزديك تر است؛ آمريكاي لاتين. حالا زمان آن رسيده است كه آمريكا و كشورهاي هم سوي آن اين تهديد فزاينده را جدي بگيرند و با آن مقابله كنند...


ادامه مطلب
[ سه شنبه 3 بهمن 1391برچسب:, ] [ 12:20 ] [ AdMiRaL ]

گرگ هاي گداصفت و انحصارطلب و بخيل دنيا، بخشنده شده اند!


«همراه مديران سرويس جاسوسي انگلستان كه سابقه حضور بيشتري نسبت به ما در خاورميانه دارند، علت پيروزي ناگهاني انقلاب ايران را بررسي كرديم و به اين نتيجه رسيديم كه خون حسين نواده پيامبر[ص] و رهبري و روحانيت و مرجعيت، نقش اصلي را در اين اتفاق بزرگ داشته اند»...

 

يك پرسش راهبردي در اين ميان وجود دارد. رژيم هاي مستكبري كه از پيشرفته ترين فناوري ها گرفته تا قطعات هواپيماي مسافربري و خودرو، و دارو و داد و ستد تجاري را از ملت هايي چون ملت ايران دريغ مي كنند، چرا به حوزه جنگ فرهنگي- عقيدتي كه مي رسد حاضرند ده ها ميليارد دلار هزينه كنند تا آنها در معرض بمباران ماهواره اي و اينترنتي و رسانه اي قرار داشته باشند؟ گرگ هاي گداصفت و انحصارطلب و بخيل دنيا با كدام تلقي در حوزه فرهنگ و رسانه اين چنين سخاوتمند و بخشنده شده اند كه مي خواهند به فقيرترين اقشار و دورافتاده ترين مناطق ما، جرعه هاي «رسانه آزاد»! را بنوشانند؟...


ادامه مطلب
[ سه شنبه 3 بهمن 1391برچسب:, ] [ 12:9 ] [ AdMiRaL ]

سر و ته يك كرباسند !

 

- حالا نگاهي به چرخه وطن فروشانه و خيانت بار فتنه 88 بيندازيد: ائتلاف آشكار با منافقين، بهايي ها، سلطنت طلب ها و ماركسيست ها- پروژه موسوم به ائتلاف سفيد ريچارد هاوس- دريافت كمك هاي مالي از شيوخ ديكتاتور عرب، نظير ملك عبدالله سعودي، شعار در حمايت از اسرائيل، شعار به دفاع از آمريكا، ايجاد بلوا و آشوب خياباني، به اصطلاح هشدار درباره احتمال تقلب در انتخابات و ادعاي تقلب بعد از انتخابات، آتش زدن مسجد، آدمكشي...

با تواضع خدمتشان عرض كنم كه براساس واقعيت ها و اسناد غيرقابل انكار مورد اشاره، سران فتنه 88 و مديران آمريكايي و اسرائيلي و انگليسي و در يك كلمه مديران غربي و عبري و عربي آنها، سر و ته يك كرباسند...


ادامه مطلب
[ دو شنبه 2 بهمن 1391برچسب:, ] [ 22:19 ] [ AdMiRaL ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.