قالب پرشین بلاگ


ترنّم نظر
فرهنگی،سیاسی،اجتماعی

دموكراسي خواهي خنده دار آل سعود!



همكار مشترك راديو فردا و راديو فرانسه مي گويد ايران و عراق براي ارسال محموله نظامي به سوريه توافق كرده اند كه بغداد از هواپيماهاي خالي از محموله بازرسي كند.


پيش از اين آمريكا با طرح اين مسئله كه احتمال دارد ايران از طريق عراق به سوريه سلاح بفرستد، خواستار بازرسي هواپيماهاي ايراني در بغداد شده بود. اين موضع گيري غلط انداز و اغواگرانه براي زوم كردن افكار عمومي روي ايران در حالي است كه سوريه به واسطه كمك هاي كلان رژيم هايي نظير آمريكا، انگليس، فرانسه، عربستان، قطر و... به تروريست ها و گروه هاي مسلح وارداتي تبديل به زرادخانه بزرگ تسليحات و مهمات شده است. با اين وصف حتي اگر ايران اقدام به ارسال سلاح به سوريه نيز مي كرد، نمي توانست مورد انتقاد آمريكا واقع شود ضمن آن كه ارسال سلاح براي دولت يك كشور اقدامي كاملاً قانوني است ولي ارسال سلاح براي تروريست ها و به منظور مقابله با يك دولت قانوني، فقط در قاب جنايت قابل ارزيابي است.


ادامه مطلب
[ شنبه 31 فروردين 1392برچسب:, ] [ 14:28 ] [ AdMiRaL ]

سازمان سيا با پول عربستان جوجه اپوزيسيون پرورش مي دهد



رژيم هاي عربستان و قطر كمك هاي چند ده ميليون دلاري در اختيار گروه هاي مخالف ايران از جمله سازمان تروريستي منافقين قرار داده اند.
پايگاه خبري نهرين نت با انتشار اين خبر نوشت: افسران سازمان هاي اطلاعاتي آمريكا، انگليس و فرانسه كارشناس امور ايران، اتاق عملياتي با مشاركت كادر برخي گروه هاي ضدايراني با هدف اجراي فعاليت هاي در جهت بي ثباتي و ناامني در ايران و اختلال در انتخابات، تشكيل دادند.
براساس اين گزارش افسران سازمان اطلاعات آمريكا با نظارت «جان سانو» افسر اطلاعات و مدير عمليات محرمانه توانستند مبلغ 45 ميليون دلار را از كشورهاي عربستان، قطر و امارات با هدف پوشش فعاليت ها و اقدامات تبليغاتي، سياسي و امنيتي عليه ايران جمع آوري كنند و در خدمت مخالفان قرار دهند.
اين برنامه شامل فعاليت هاي رسانه اي و سياسي براي اجراي عمليات خرابكارانه و ترور شخصيت ها مي باشد.
نهرين نت اعلام كرد: محور فعاليت اتاق عمليات به توصيه و سفارش افسران اطلاعاتي ويژه امور ايران، حمله تبليغاتي عليه انتخابات و ايجاد احساس منفي در نزد ايراني ها و القاي تقلب مي باشد آنان همچنين راهنمايي هايي به رسانه هاي جمعي غربي و به خصوص راديو و تلويزيون بي بي سي و صداي آمريكا كرده و به ديگر كانال هاي عربي وابسته به سازمان اطلاعات عربستان مانند شبكه العربيه و الجزيره و شبكه الشرقيه نيز براي انجام حملات رسانه اي و ايجاد ترديد نسبت به صحت انتخابات رياست جمهوري آينده در ايران و ترديد نسبت به سالم بودن آن سفارش كرده اند.
اخيرا طيفي از سلطنت طلبان به كمك بودجه عربستان و مشورت اطلاعاتي انگليسي ها، شبكه تلويزيوني موسوم به ايران فردا را در لندن راه اندازي كردند. پيش از آن و در سطوح مختلف، برخي عناصر مسئله دار نظير مهاجراني و نوري زاده و «محمد-خ» را در مقاطع مختلف از جمله قبل و بعد از فتنه و آشوب سال 88 به بازي گرفتند و اين عده ملاقات هايي با مقامات سعودي در رياض و برخي پايتخت هاي اروپايي داشته اند.

[ سه شنبه 27 فروردين 1392برچسب:, ] [ 22:47 ] [ AdMiRaL ]

دلمه




گفت: سايت كلمه وابسته به سران فتنه كه از اروپا بارگزاري مي شود به نقل از خاتمي نوشته است«اگر صحنه را خالي كنيم، ظالمان عرصه را پر مي كنند»!
گفتم: مگر خاتمي جديدا هم با جرج سوروس، سرمايه دار يهودي آمريكايي تماس داشته است؟ چون توصيه سوروس به سران فتنه اين بود كه بايد در صحنه باشند تا بتوانند حضور مسلمانان انقلابي را تضعيف كنند!


گفت: يعني خاتمي خيال مي كند كه اگر در توصيه هاي ديكته شده جرج سوروس جاي عبارت «مسلمانان انقلابي» را با كلمه «ظالمان» عوض كند، كسي متوجه نمي شود كه ايشان از كجا دستور مي گيرد؟! و توصيه هاي چه كسي را تكرار مي كند؟!
گفتم: چه عرض كنم؟! يارو از لپه بدش مي آمد، رفيقش در يك مهماني دلمه بادمجان برايش آورد. وقتي بادمجان را كنار زد و لپه درون دلمه را ديد با عصبانيت به رفيقش گفت؛ خيال كردي اگر پالتو تنش كني نمي شناسمش!

[ سه شنبه 27 فروردين 1392برچسب:, ] [ 22:45 ] [ AdMiRaL ]

آبگوشت !



گفت: روزنامه شرق پيشنهاد كرده است كه خاتمي و هاشمي هر دو كانديدا شوند و خاتمي بعد از رد صلاحيت به نفع هاشمي تبليغ كند.
گفتم: ولي حمايت خاتمي از ليست اصلاح طلبان در انتخابات مجلس هشتم باعث شد كه هيچيك از آن 30 نفر رأي نياورند.


گفت: چه عرض كنم؟!
گفتم: حمايت سينه چاك خاتمي از نامزدي هاشمي در انتخابات رياست جمهوري 84 هم باعث پيروزي هاشمي نشد.
گفت: باز هم چه عرض كنم؟!


گفتم: حمايت مشترك هاشمي و خاتمي و آمريكا و اسرائيل و انگليس و ملك عبدالله سعودي و همه گروهك هاي ريز و درشت از موسوي در انتخابات 88 هم نتوانست باعث رويكرد مردم به او بشود.
گفت: پس روزنامه شرق چي ميگه؟!


گفتم
: چه مي دونم؟! يارو مي گفت؛ اگر گوشت داشتيم، نخود و لوبيا هم داشتيم، پياز هم داشتيم، ديگ همسايه رو قرض مي گرفتيم و يه آبگوشت بار ميذاشتيم. بعدش كمي فكر كرد و گفت اما حيف كه نونشو نداشتيم!

[ دو شنبه 26 فروردين 1392برچسب:, ] [ 9:38 ] [ AdMiRaL ]

متهم



گفت: يكي از مدعيان اصلاحات گفته است شوراي نگهبان چگونه مي خواهد صلاحيت افرادي را رد كند كه بسياري از شخصيت هاي بين المللي از آنها به عنوان افراد برجسته و هوشمند ياد مي كنند.
گفتم: مثلا كدام شخصيت بين المللي؟ نتانياهو كه از آنها به عنوان سرمايه اسرائيل در ايران ياد كرده بود؟! يا جرج سوروس صهيونيست كه آنها را بهترين جايگزين براي جمهوري اسلامي مي دانست؟! يا اوباما كه حمايت از آنها را هدف استراتژيك آمريكا معرفي كرده بود؟! يا ملك عبدالله سعودي و....


گفت: چه عرض كنم؟! مي گويد سران جريان اصلاح طلب افرادي صاحب نظر! مردم دوست و مدير و مدبر هستند!
گفتم: وكيل مدافع توي دادگاه داشت از متهم دفاع مي كرد و مي گفت؛ آقاي قاضي! ايشان فردي شريف، با شخصيت و انسان دوست هستند و متهم كه هاج و واج مانده بود به او گفت؛ فلان فلان شده از من پول گرفته اي و داري از يك نفر ديگر دفاع مي كني؟!

[ چهار شنبه 21 فروردين 1392برچسب:, ] [ 12:33 ] [ AdMiRaL ]

دمپايي



گفت: يكي از وزراي دولت خاتمي گفته است وقتي اصلاح طلبان اعلام مي كنند كه به نظام و قوانين كشور احترام مي گذارند ديگر نبايد نامزد انتخاباتي آنها رد صلاحيت شود!
گفتم: در جريان فتنه آمريكايي- اسرائيلي 88 هم، همين كلك را سوار كردند و گفتند از قوانين و مقررات كشور پيروي مي كنند ولي بعداً معلوم شد منظورشان پيروي از مثلث آمريكا و انگليس و اسرائيل است.


گفت: يعني بعد از آنهمه وطن فروشي و خيانت و جنايت و اهانت به ساحت امام حسين(ع) و پاره كردن عكس حضرت امام(ره) و شعار به نفع اسرائيل در روز قدس و شعار به نفع آمريكا در 13 آبان و آتش زدن مسجد و... هنوز هم انتظار دارند كه وارد نظام شوند؟!
گفتم: چه عرض كنم؟! دوباره دارند كلك مي زنند... يارو را برده بودند جهنم، دمپايي شو پرت كرد توي بهشت و بعد به ملائكه بهشتي گفت؛ اجازه ميدين برم دمپايي رو بيارم؟!
 

[ سه شنبه 20 فروردين 1392برچسب:, ] [ 12:36 ] [ AdMiRaL ]

هول !



گفت
: كاركنان يك سايت شخصي اين روزها پشت سر هم براي صاحب سايت نوشابه باز مي كنند و به تعريف و تمجيدهاي آنچناني مشغولند!
گفتم: خب! پس انتظار داشتي نان صاحب سايت را بخورند و از ديگران تعريف كنند!


گفت: مثلا نوشته اند ايشان همواره «بن بست شكن»! و «فرشته نجات»! و... بوده است و از او خواسته اند بار ديگر به ميدان بيايد و كشور را نجات بدهد!
گفتم: يارو توي معبد نشسته بود كه متوجه شد مرد ثروتمندي دارد دعا مي كند و مي گويد؛ حضرت بودا...! همه چيز به من داده اي، حالا يك مدير لايق و شجاع و كاردان و فداكار هم براي اداره املاك و ثروتم بفرست... يارو كه اين دعا را شنيد، در حالي كه يواش يواش به طرف مرد ثروتمند مي رفت، بلند بلند مي گفت؛ حضرت بودا چشم! خودم دارم ميرم، ديگه هولم نده!

[ دو شنبه 19 فروردين 1392برچسب:, ] [ 13:37 ] [ AdMiRaL ]

داداش كايكو



گفت
: بعضي ها با اين كه كارنامه سياهي در همراهي با اصحاب فتنه و حلقه انحرافي دارند، بد جوري براي رئيس جمهور شدن قند توي دلشون آب مي كنند.
گفتم: چه عرض كنم؟! از قديم و نديم گفته اند «وصف العيش، نصف العيش».


گفت
: آخه سابقه شون هم نشون ميده كه عرضه هيچ كاري ندارند چه برسه به اينكه بخواهند رئيس جمهور هم بشوند!
گفتم: باز هم چه عرض كنم؟! احتمالاً شعار تبليغاتي شون اينه كه؛


خوابيم اگرچه مرد ميدان هستيم
خيرسرمان، رستم دستان هستيم
وقتي به «داداش كايكو» نيازي باشد
گوئيم كه نه، ما «ايكيوسان» هستيم!

[ یک شنبه 18 فروردين 1392برچسب:, ] [ 12:26 ] [ AdMiRaL ]

گور پدر



گفت: رسانه هاي غربي نوشته اند طي دو سه هفته اخير از آن تهديدهاي غليظ و شديد و رجزخواني مقامات رژيم صهيونيستي عليه جمهوري اسلامي ايران خبري نيست.
گفتم: حيوونكي صهيونيست ها براي اين كه خودشان را قاطي آدم حساب كنند، ايران را تهديد مي كردند ولي بدجوري تودهني خوردند.


گفت: وقتي حماس با حمايت ايران ظرف 8 روز پوزه اسرائيل را به خاك مي مالد معلوم است كه اگر عليه ايران غلطي بكنند، چه بلايي بر سرشان خواهد آمد.
گفتم: روباهي مست كرده و عربده مي كشيد و قهقهه مي زد و در جواب خرگوش ها و سنجاب ها كه مي پرسيدند به چي مي خندي؟ مي گفت؛ به ضعف و كوچكي شما. در همين حال شيرقوي هيكلي از راه رسيد و با عصبانيت به روباه گفت؛ فلان فلان شده به چي مي خندي؟ و روباه در حالي كه دمش رو روي كولش گذاشته بود و فرار مي كرد گفت؛ قربان! عرض كردم كه به گور پدرم مي خندم؟

[ پنج شنبه 15 فروردين 1392برچسب:, ] [ 16:29 ] [ AdMiRaL ]

استقامت ،كليدواژه پيروزي

رهبر معظم انقلاب اسلامي در بخش ديگري از سخنان خود به مباحث مربوط به «مذاكره با آمريكا» اشاره داشتند. مذاكره موضوعي است كه اخيرا بعنوان يك «استراتژي» براي تسليم كردن ملت ايران دنبال مي شود و دقيقا به دليل برداشت عمومي كه در محيط داخلي ايران و محيط خارجي كشور ما از اصرار آمريكا به مذاكره وجود دارد، سخنگوي فارسي زبان كاخ سفيد آمريكا، بعد از سخنراني مشهد امام خامنه اي-دامت بركاته- اعلام كرد كه «ما در پي به تسليم واداشتن ايران نيستيم» اما واقعيت اول اين است كه آنان همواره در پي تسليم كردن ملت و دولت ايران بوده اند و هزاران سند كه تحريم هاي 33 سال اخير از جمله آنهاست، براي اثبات اين موضوع وجود دارد. واقعيت دوم اين است كه آنان تاكنون كمترين موفقيتي در به تسليم كشيدن نظام جمهوري اسلامي نداشته اند براي آنهم هزاران سند وجود دارد كه شركت دهها ميليوني مردم ايران در راهپيمايي 22 بهمن كه با شعار مرگ بر آمريكا توام بود، يكي از اين اسناد است.


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 14 فروردين 1392برچسب:, ] [ 14:24 ] [ AdMiRaL ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.